Vind ik van niet zoals ik uitlegde in mn vorige post... Als ze storm echt zouden aanpakken zouden ze de extended melee range perk weggooien. Landfall word amper gebruikt , maar is een nerf die zeker niet onnodig was...
Waarom zou je met ionic blink wel super energy verliezen en met het activeren van landfall niet? Terwijl je met ionic blink geen kills maakt en met landfall kan je zo een heel team wipen en derna rustig naar de spawns gaan en daar nog ff door stormen... Ik denk persoonlijk dat storm nog steeds een hele hoede classe is en mischien wel beter als void.. Void moest het voornamelijk hebben van de healthregen die ze konden krijgen en dat is gewoon kut nu.
Tuurlijk void heeft betere nades, maar voor de rest? Een super waar je roaming supers mee kan counteren mits je hem goed timed, maar dat zou je in feite ook met landfall kunnen doen en derna lekker stormtrancen over de map en heeel wat meer kills maken dan met je novabom.
En als ik deze nerfs dan vergelijkt met de blade zn nerfs... Blink nerf/quickdraw nerf/ shinobu nerf/ hungeringblade nerf.
Dan vind ik dat stormlocks er weer mooi mee weggekomen zijn ivm blade
Laatst bewerkt: 16 feb 2017