Trials ging zaterdag lekker voor een prutser als ik. 6-0 4-1 en alleen de laatste nog staande met mercy nog binnen --> beetle error
Ze spreken over een content update Er gaan op twitter vermoedens dat er ook een hele korte tease naar D2 komt.
Vind 't wel een beetje karig dat de Eververse items zelfs niet meegaan. Afgezien van dat puntje, had iedereen dit wel aan zien komen denk ik.
Pff..........too late? Snap werkelijk niet dat ze dat niet eerder gedaan hebben, maar goed. Geen tijd meer voor deze oude meuk, ben er nu echt klaar mee. Wacht wel op Destiny 2 (en it better be good damn it).
Een boekje met milestones en weekly raids dus. Mkay, voor old time sakes wil ik die raids nog wel proberen
Fatebringer, Vex Mythoclast. Wellicht dropt die Praetorian foil eindelijk voor mij. BTW Trials milestones is wat je al achieved hebt, dus als je als naar de Lighthouse bent geweest, hoef je niet te sweaten om het alsnog te halen ;-)
ALL REWARDS ARE EMBLEMS - EXCEPT RANK 7 WHICH IS A SPECIAL OFFER FROM BUNGIE.NET - T- SHIRT OFFER lol