Damn, dat is zeker. Gaat weer een leuke trip down memory lane worden . Krijg nu al een warm deken van weemoedige emoties over mij heen.
Goddamn ... beste Crota run ooit gisteren met @SHiZ NL 3 Nederlanders, 1 Belg en 2 Engelse... gewoon bekant in m'n broek gezeken van het lachen. En dit ... fucking dit. "Waldini! Ik heb deze al 5x gedaan hoor .. beter luister je" "5 keer? Zo dan ... dit word mijn 104e complete run" "... wat?" @SHiZ NL sterft van het lachen "Hey! Wat komen jij en Shiz hier doen!? Ga die linker kant eens schoonvegen!" "... dat is allang klaar"
Ik lees dit nu pas, omdat ik blijkbaar per ongeluk dit topic had unfollowed. Maar...... Fuck you. En ehhmm... ook bedankt en graag gedaan. Ging inderdaad lekker.
Wat is er met m'n hor? EDIT Ik zal onderstaande bericht even wijzigen omdat iemand (@CrazY) het niet snapt; Ga je morgen een VoG'je doen@ShadowDX ?
Ja een VOG run zou leuk zijn morgen. Wie o wie? @CrazY zitten jullie al vol? Ik en nog een debiele brabander zoeken een groep die ons willen guiden!
Vooralsnog vol idd.. Mocht er uitvallers zijn, ben je 1e reserve Woensdag wil ik sowieso een 2e run doen.
VoG challenges Spoiler Templar Challenge COMPLETE - Done by blocking each teleport phase. Relic was only held by 1 Guardian throughout this phase - No other mechanics changed Templar Challenge Mode Guide w/ Video SGA Teleport can be blocked by Guardians, not just the Relic holder by standing in his teleport 'circle' which appears before he goes Atheon Challenge COMPLETE - When teleported, each Guardian can only kill 1 Oracle. There are 6 Oracles total on Mars / Venus. This means, the Guardians who DO NOT get teleported initially must go INSIDE the portal (Leaving someone outside to keep it open) to kill an Oracle each to complete the Challenge - In addition to this, if a Guardian dies without killing an Oracle first and you DO NOT kill Atheon, Challenge Failed as that would mean there isn't a 6th for an Oracle Atheon Challenge Mode Guide w/ Video SGA Aegis blast can kill an Oralce (Relic Holder SGA)
@Maddmonkey ... thanks Atheon is na de eerste ronde gelijk te smelten met een Weapons Bubble, Tether en een berg Sleeper's
Crotas End Challenges waren vet gedaan. Lekker uitdagend nog geen cheesing. En iedereen krijgt verantwoordelijkheid. Ir yut vond ik het vetst vanwege het detail dat gewoon alles kapot moet, uiteindelijk in 3x gehaald met 1:58 op de klok . Crota ging heel was ook leuk gedaan met de oversoul. Met twee damage phases was hij ook in mootjes gehakt. Eerste keer 55% damage met ongeveer 8 a 9 hits. En de tweede phase in de eerste keer de enrage mode activeren zodat je het met de laatste keer kan afmaken. Sent from my iPhone using Tapatalk
fatebringer adept cloak praedtyh timepiece gauntlets en foxking veel legendary/sublime engrams.... even pauze en atheon balzakken.
Welcome back @nawa ... wacht maar tot je de VoG challenge gaat doen. Holy shit... Om onze Templar encounter even samen te vatten; De loot tot nu toe; Titan Chest Titan Boots Adapt Vision of Confluence Sniper (zo'n fijn ding) Titan butt-cape Die gear is zo fucking geil
Vog Templar Challenge was wel te toen. Alleen wij hadden 2 Amerikanen bij ons die nog nooit de Vog hadden gedaan dus Atheon nog niet gehaald. Loot tot nu toe was wel oke Verstuurd met Tapatalk