Gisteren 2x Templar gedaan in anderhalve minuut. Atheons Epilogue Adept, Fatebringer Adept, 2x Praetorian Foil, Praedyths Revenge en de cloak
Om 20:00 begonnen, rond 22:00 klaar. "Even een test-run met dat schild jongens" .... en klaar. Nog geen 2 minuten Atheons Epilogue (Adapt) Fatebringer (niet Adapt maar /care) Vision of Confluence (Adapt) Warlock Chest, Warlock Bond Nu op de naar run 3 met de Hunter. WIE WIL!? Ging gesmeerd gisteren @SHiZ NL, SuperS1lv3r, @ShadowDX en z'n tweeling Gold Dragon NL, SMOK3D. Atheon tacktiek was flawless, jammer van die Heavy Ammo rondjes
Oh, dus nu ineens kunnen we geen fatsoenlijk Nederlands spreken? En het gehoorapparaat is juist bedoeld voor dat je ons niet hetzelfde hoort.
Ik heb het er ook stervens moeilijk mee om jullie uit elkaar te houden. Het ligt in dit geval, bij hoger uitzondering, een keer niet aan @Rampage. Maar zoals ik gisteren al aangaf, lijk het me een puik idee, dat @ShadowDX op zijn neus knijpt als hij praat. Dan is het voor ons, als slechthorende opa's, het onderscheid redelijk tot goed te maken. Bedankt voor uw medewerking.
@ShadowDX klopt ook wel, maar dat heeft meer te maken met het feit, dat de rest het niet durft te zeggen. Uit betrouwbare Nijmeegse bronnen heb ik vernomen, dat menig man bang is voor represailles. Bij nader inzien, nu ik de verhalen heb gehoord, heb ik ook geen moeite meer met jullie uit elkaar houden. @Rampage laat zich gewoon een beetje van de malle kant zien. Beetje plagen, je kent het wel.
Ding dropt heel weinig. Is niet erg, doet me denken aan Y1. Toen trok alleen @Hybrid hem de 2e keer uit Atheon Walgelijk. 3x normale Fatebringer. 1x Adapt Fatebringer Ik ben tevreden
Weer oldskool Kings Fall gedaan. Meest soepele was Oryx, 16 orbs gedetonate en Oryx blijven schieten > geen damage Ronde erna wel gelukt. Loot: Beentjes Mark Legendary Doom of Chelchis Legendary Zaouli's Bane Doom of Chelchis (Adept) Smite of Merain (Adept) Anguish of Drystan (Adept)