Wist niet of ik het zo leuk zou vinden, maar The Crucible vind ik nog best tof man. En volgens mij verdien je daar ook veel meer loot en muntjes of ligt dan aan mij? Alleen 1 ding heb ik toch wel een beetje spijt van. Misschien ligt het aan mij hoor, omdat ik het gewoon leuker vind om echt iets ergens voor te doen. Maar ik had The Collection gekocht en daar meteen die level 40 boost gebruikt. Toch voelt het op de een of andere manier niet lekker om in 1 keer al de hoogste level te zijn. Bedoel je rent ook super makkelijk nu door missies heen, zeker de beginmissies.
Warlock4Life....maar gebruikte echt nooit selfrez in crucible....void en zeker arc waren gewoon veel leuker, en idd had weinig nut aangezien iedereen je direct weer neerknalde. Gebruikte die class alleen als er een bounty voor was.
Nog wat oud geouwehoer toen ik nog een Titan had. Heerlijk hoe ze lekker reageren op mijn reactie. Let maar niet op het ''broken broken'' horend op de achtergrond. Dit was rond 1.20 in de nacht, vorig jaar mei, de 22ste.
Cluster-fuck ressing! Don't touch my heavy; Let vooral even op de Titan die bijna het hiernamaals in gestompt word.