Arbiter. Vroeg me al af waar hij was gebleven. Dit ziet er toch wel erg vetjes uit hoor. Die muziek ook.....net Halo. Hmm....Halo is eigenlijk de enige game die me aan de Xbox vast houd......als deze game zo vet wordt en de magie weet te behalen van de eerste 2 of 3 Halo's......aiaiai. Dan zou ik zomaar eens echt helemaal klaar kunnen zijn met de Xbox.... (even ervan uitgaan dat mijn vrees voor de volgende Xbox bewaarheid wordt natuurlijk, wie weet blazen ze me wel helemaal weg met wat ze gaan doen)
Hehehe, heb al 1 maand geleden opgegeven daarvoor, ook met H:Reach gedaan, toen kreeg ik een copy gestuurd Alhoewel ik denk dat ik nu minder kans zal maken, omdat ze andere vast ook een kans willen geven
Ik kan mijn gamertag niet connected daar. ik krijg de melding 'That account is actively in use, and must be unlinked before you can use it on this account.'
Ik moest eerst een account maken en daarna stond er thanks for providing us with your gaming preferences. Daarna kon ik geen continue meer kiezen ofzo en daarvoor had ik allerlei gegevens zoals naam etc ingevuld.Als ik nu weer naar die link ga, moet ik alles opnieuw invullen. Dus ik denk dat het gewoon klaar is nu toch?