1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

  1. Sunbreaker

    42,2%
  2. Nightstalker

    26,7%
  3. Stormcaller

    31,1%
  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja viel me ook op. In het begin dacht ik dat er andere mensen waren die op hun aan het schieten waren. Beetje Flood vs Covenant. 1 ras is ook veel sterker dan de andere.
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Aah, dat zou wel kunnen ja. Ik deed het vanaf lvl7 en toen was het normal. Daarna nog paar keer gedaan en ik kon alleen kiezen uit normal lvl 6 of 8.
     
  3. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Thanx, hier heb ik wat meer aan.
     
  4. JJNL77

    JJNL77 Let's have fun

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    12
    Super Bedankt !
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vind de Titan wel tof en klein beetje extra armor is altijd fijn maar moet zeggen vind The Hunter en iets toffer uitzien. Caps en de helmen zijn wel tof.
    Morgen ofzo eens proberen hoe die speelt. Moet toch een keuze maken voordat de game er is haha.
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Hunter heeft de beste special met 3 enorm sterke kogels.

    Maar im wist dus helemaal niks van die subclasses joh xD het zou zomaar kunnen zijn dat de laatste subclass van elke class een typische RPG/mmo skill bevat (als in healen oid) :D
     
  7. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb inmiddels geen codes meer :) misschien morgen nog 1 maar ik kan niks beloven.
     
  8. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ben er ook al doorheen. Aantal mensen gelukkig kunnen maken. :cool:
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Moet zeggen ben blij dat de framerate goed is. Heb nog geen drop gemerkt. Ook niet in een Strike missie waar het helemaal losgaat soms. Nog steeds zie ik liever 60 fps dan resolutie maar ach. 900p is ook prima eigenlijk al is de PS4 versie net een klein tikje scherper wat logisch is maar is eigenlijk verwaarloosbaar. Ik hoop alleen dat de de boost naar 1080p voor de One niet er voor zorgt dat er soms een klein dipje is. Dat zou jammer zijn.
     
  10. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ik neig nu naar Warlock of Hunter. In de alpha speelde ik als Warlock, wat prima was. In de beta als Hunter naar lvl 8 en nu een beginnentje gemaakt met Titan maar dat is het toch niet voor mij. Ik laat mijn uiteindelijke keuze op een class overigens mede bepalen door de special en dan met name de waarde ervan in multiplayer potjes. Als we de subclasses en de specials daarvan zouden kennen zou het echter een stuk beter inschatten zijn.

    Voordeel van de Hunter special is de drie easy one shot kills. Nadeel is het 'chargen' vooraf. Je moet hem dus goed timen. Tijdens een gevecht triggeren tegen een aardige tegenstander zal je waarschijnlijk fataal worden. Voordeel van de Warlock special is dat hij instant is (geen chargen) en dat hij splash damage doet.
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Waarom niet de Titan? Special is ook super goed imo.
     
  12. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ik vind de Titan het minst tof qua uiterlijk en zijn special lijkt me ook minder handig in multiplayer, met name als je op grotere maps speelt. Je moet namelijk naar je tegenstander toe. De andere classes hebben projectielen.
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ah oke. Ja ik speel vooral PVE eigenlijk. En daar kwam de special wel goed van pas steeds. Werd je overvallen door veel tegelijk. Bam Fist of Havoc hehe.
     
  14. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Eindelijk thuis van werk, heeft er iemand AUB een code zodat ik download alvast kan starten?
     
  15. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    op bungie.net vragen ze mij om een 9digit code, terwijl ik toch echt een XBO heb.

    op xbox.com wordt de 25 digit code niet geaccepteerd, wtf doe ik mis?

    iemand?
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    9 digit is de code die je kreeg van de pre-order.

    Je hebt een code van iemand anders gekregen? Die moet je op je console bij redeem code invullen.
     
  17. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Heb het al inderdaad, ik op xbox.com en op bungie.net invullen maar moest op de xbox zelf.

    Thnx Gods Vision voor de code!
     
  18. ManialMax

    ManialMax New Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Bungie.net vraagt om een betacode die de gebruiker vervolgens 3 'download codes' geeft.

    Deze 25 digit download code vul je vervolgens in op je console óf op xbox.com. Denk hierbij dat je de locale naar USA of een ander land aanpast waar de xbox one gelaunched is.
     
  19. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Wil iemand nog een Xbox One key hebben?
     
  20. galeon7

    galeon7 Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja graag!
     

Deel Deze Pagina