Je kan de code redeemen bij Games > Redeem a Code. Nu staat hij gelijk bij Queue te downloaden Ik zie dat hij speelbaar is bij 13%. Misschien wel eerder, maar kijk nu pas op m'n TV sinds het downloaden.
Dan kan je er niet heen. Ik denk dat ze dat de laatste of een na laatste dag vrij geven waarom zou je anders per se de maan aangeven zonder dat je erheen kan? In de alpha was de maan niet eens te zien namelijk. 360 versie is echt pure stront door een trechter trouwens ben blij dat ik niet van plan was hem daar op te halen
Is toch mooi dat het tegenvalt op last gen? Is alleen maar een teken dat het spel met deze gen in gedachten is ontwikkeld
Ja echt wel Ik dacht eerst nog cross-gen zorgt ervoor dat nextgen tegengehouden wordt. Ik ben nu al 3 keer een missie opnieuw gestart omdat ik eruit ben getrapt. Alles is blurry en toned down. Laadtijden zijn veel groter en de popup is huge. Oh en de belichting op de PS4 is echt geweldig als je dit zo ziet
Vergelijkingsvideo hier...tja...toch wel verschillen he. http://gamingbolt.com/destiny-ps4-v...arison-shows-ps4-has-better-texture-filtering Geen verschillen waarvan je zegt...omfg! Maar ze zijn er wel. Denk niet dat texture filrering ineens helemaal exact hetzelfde is bij final build. Maar dan..what do i know.
Ik ga hem zo checken op de 360. Zal wel even schrikken worden. De verschillen op X1 kunnen ook nog weggaan in de final, maar....fat chance.
Ik ben niet echt te spreken over Destiny hype.. De game trekt mij niet kan 'm geen uren spelen. Begint saai te worden naar een half uurje. En word al helemaal gek van steeds kogels zoeken, terwijl er helemaal niets dropt. Stats snap ik niet waarom Bungie dit erin heeft gestopt, wat voor toegevoegde waarde heeft het?
Yeah, Graveheart tegengekomen En munitie hoef ik ook niet te zoeken, misschien alleen voor mijn sniper/shotty. Bijna level 5 nu trouwens.
Inmiddels al grote bazen gehad? Waarbij je 30min mee bezig bent om neer te halen. Omdat je dan opgegeven moment zonder kogels zit? Versla maar is een baas.
Ook daar kan je gewoon prima ammo vinden anders gewoon die minions killen en er ligt genoeg voor je was ook niet op jou gericht