Die oog is anders ook een doorzetter. Pomp er genoeg lood in, maar niet neer gekregen. ^^ Kogels op en geen zin om 'm af te maken met herhaling van muziek op de achtergrond. Ja, probeer ik ook, maar die spin hoef je maar te raken en je bent in één klap vinito.
Toch best wel wat verschil. De graphics van de X1 lijken een stuk diepte te missen. Dit zie je met name in het beeld vanaf 2:40. Speel je hem alleen of met vrienden in een fireteam. Want dit spel is toch wel echt gemaakt om in een fireteam te spelen.
Heb beide versies gespeeld op een 42 inch tv en de ps4 versie was iets scherper zoals ik eerder al zei. Wat logisch is.
Hoe join je een fireteam? Soms ben ik ineens alle mensen kwijt waar ik mee rondloop, gaat ie dan over naar single player?
Ja qua resolutie zeker logisch, maar het lijkt ook om texture filtering te gaan. Ach ja...dit soort dingen zullen wel blijven denk ik. Kijk naar Sniper Elite 3.
Ik ben nu ook lvl 8, en kan geen enkele missie meer spelen. Dus doe ik de side quests. Alleen het lijkt wel of ik ze steeds weer opnieuw moet doen. Dan haal ik er een en even later zie ik hem weer staan en kan ik hem gelijk weer doen... foutje bungie?