Nja, in die GIF's lijkt de AI indd wel okee, ik heb het niet zo ervaren moet ik zeggen. Komt misschien wel omdat het al meteen heel natuurlijk aanvoelde door de vele uurtjes Halo die ik gespeeld heb???? Anyway, het is wel echt mijn ding, ik vind co-op shooters sws erg vet en deze doet gewoon heel veel dingen heel erg goed. Ik moet alleen m'n draai nog zien te vinden met de RPG elementen, voel me af en toe een beetje verloren doordat ik niet helemaal weet wat de bedoeling is of hoe sommige dingen werken.
Juist heel erg tevreden over de AI. Ze spelen het slim. Trekken zich terug als het moet. Spingen van cover naar cover. Snipers proberen afstand te houden en sommige enemies proberen je te rushen als je aan het reloaden bent.
Same here. Die captains en ninja's gaan echt gaaf te werk. Gisteren rende een wat meer low level mannetje van me weg om vervolgens van achter in het veld een granaat naar me te gooien
Wel gemerkt dat je echt headshots moet maken. Ze gaan dan zoveel sneller neer. Las dat headshots 3x meer damage doen dan gewoon op het lichaam.
Maar vinden jullie dan niet dat ze wat statisch zijn? Ik bedoel, als je een beetje blijft bewegen, dan zijn ze je gewoon kwijt en kan je bij wijze van spreken gewoon achter ze staan (op een afstandje) paar kogels schieten en weer naar de andere kant en ze zijn je weer kwijt. Dit is zoals ik het in 1,5 uurtje heb ervaren, ik kan er natuurlijk wel naast zitten hoor
Ik probeer alleen maar headshots te geven met mijn hand cannon ;-) Heerlijk iedere keer ruim 1700 damage en one shot 1 kill of soms 2
Ik moet zeggen na het spelen van de 360 beta dat hij echt een stuk toffer is dan verwacht. Duidelijk toffer dan de alpha ook. Wel vraag ik me af hoe lang hij leuk blijft en denk dan ook echt dat deze 100% bedoeld is voor co-op, aangezien ik het na een tijdje wel gezien had gisteren in mijn eentje. Ik ga zo de beta op de X1 checken.
Waarom vullen ze je squad niet aan me ai als er geen anderen bij zijn, of at least die keuze. Zo eenzaam soms idd.
Damn, ik kom niet voorbij level 6 met de story missions. Behoorlijk pittig moet ik zeggen. Is er een manier om dat level met andere mensen te spelen? Zodat het wat makkelijker is, ik heb geen vrienden die een Xbox One hebben. Maar als ik die missie aan't spelen ben, zie ik ook geen andere spelers rondlopen.
Voeg wat mensen toe die hun gamertag hebben ingevuld in het Xbox gedeelte, er zijn vast een paar XBW-ers die je hierbij willen helpen. Je kunt ook even kijken ingame bij je settings bij je fireteam of deze op friends staat/ friends of friends / all. Bij "all" kan iedereen je fireteam joinen die op dat moment in je wereld is.
Oke dankjewel voor de snelle reactie Heb ik nog een vraag, als er bijv. een speler langs mij loopt in de wereld, hoe kan ik hem dan inviten in mijn squad? Ik weet dat het kan omdat ik het gister heb gezien, maar ik weet niet meer op welke knop ik toen duwde