Toch slechte zaken van Bol.com, toen ik bestelde werd er een beta code beloofd vóór de 17e. In de middag van de 17e maar eens naar de klantenservice gebeld, die zeiden dat de codes voor de One vóór de 23e verstuurd werden. Op de artikel-pagina stond inmiddels dat 'alle codes verstuurd waren' maar ik dacht dat ze 't bij de klantenservice wel beter zouden weten. Nog steeds niks van bol.com gehoord, dus m'n pre-order daar geannuleerd. Heb uiteindelijk wel toegang tot de beta(via xbox live buddy) maar toch een kleine irritatie! Anderen hier ook mee te maken gehad?
http://www.youtube.com/watch?v=m_uNJqTjjvU Kijk eens naar 1:59 (beeld stop zetten) Wil je even checken of je dit kunt aanpassen, blijkbaar is dit de manier.
Zit even bij al die Factions te kijken en hun speciale armor. Ga zeker wel voor Dead Orbit. Die hebben toffe zwarte armor. Bij mij staat er dan alleen. Snap Party App. This option snaps the party app to the right side of the screen.
Vannacht ook eindelijk de beta binnen gehaald. Nu maar eens beginnen, het start filmpje ziet er in ieder geval al heel strak uit!
Vaag, ik kijk vanavond thuis wel. Want ik weet wel dat ik van de week die optie heb aangepast, ook in die alpha staat het gewoon dat het aanpasbaar is. Kan eventueel hier iemand met PS4 dit evt checken? klote snap party
Volgens mij is de Warlock vendor ingesproken door Jessica Pearson van de serie Suits Sent from my RM-937_eu_belgium_962 using Tapatalk
Des te langer ik Destiny speel, des te meer zin heb ik om mijn 360 weer aan te sluiten en Borderlands 2 te spelen.
Kan daar niks vinden. Alleen de opties voor de Party zelf. Zal ook niet weten waarom je in de Party app moet aanpassen of mensen jou Destiny game kunnen joinen?
Ik weet het nog steeds niet met deze game. Heb hem net gespeeld op Xbox One en hij is fun, absoluut....maar ik blijf me afvragen voor hoe lang dat zal zijn. Vind de missies nog herhaardelijk ook. Daarnaast waren er een paar battles die gewoonweg onnodig lang duurde vond ik. Ik was samen met een paar anderen als een idioot op dat grote oog aan het schieten en ook soort grote robot daarvoor en er kwam maar geen eind aan. Voelde echt behoorlijk herhaaldelijk aan na een tijdje. Ik weet het nog niet met deze.