1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

1. Sunbreaker

42,2%
  2. Nightstalker

26,7%
  3. Stormcaller

31,1%
  1. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    Jep.

Misschien is dit op de Xbox One anders?
    Aangezien Hybrid dit als Snap knop heeft

2. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570

Is dat niet met alle games hoelang fun het blijft, de full game zal heus niet enkel uit deze missies bestaan.
    Er komt nog veel meer bij, ik vermaak me prima met de huidige missies al een aantal dagen.
    Het is belangrijk dat je gewoon goed samenwerkt met die bosses, en de juiste wapens.
    De game is gewoon gemaakt voor co-op en dat is denk ik de factor waardoor het lang leuk gaat blijven.

3. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Ik ben heel erg benieuwd of ze ook met patches gaan komen zoals je die bij een MMO-RPG Pc game ook kunt verwachten.
    Ik weet dat er 2 DLC packs komen, maar zouden er ook nieuwe missies, loot etc toegevoegd gaan worden in een patch?

Laatst bewerkt: 24 jul 2014
  4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ja dat denk ik ook dat het echt voor co-op is gemaakt, want in je eentje is echt heel veel minder.

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ben ik de enige die het begin verhaal een beetje apart vind?
    Die Ghost is je aan het zoeken en die zegt dat je jaren dood was en hij je nu gesaved heeft en bam je bent een Guardian. :+
    Had het toffer gevonden als je net uit de Academy kwam ofzo en nu voor het eerst echt ging ontdekken en vechten.

6. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Jep, daarom vind het ook goed dat ze het echt wel sociaal maken die game door ook niet de type optie erin te gooien.
    Je moet dan wel samenwerken met een mic.

Er zijn altijd mensen die dat dingen niet opzetten maar deze game zal heel snel saai worden in je eentje.

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zoals is nu is blijft het. Dit soort missies en raids. Waar raids hetzelfde is maar dan met 6 man. De co-op moet het leuk houden. Als je dit alleen gaat spelen is de fun factor er snel vanaf ben ik bang.

8. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Dat is dus afwachten, ik denk zelf dat er nog veel andere soort missies gaan bijkomen.
    Kan niet wachten om de volledige game te spelen, erg jammer dat de BETA al na het weekend afgelopen is.

9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Het is alleen wel te hopen dat party chat gewoon werkt tegen die tijd en dat je niet perse in game-chat moet zitten. Op dit moment werkt party chat niet lekker in de beta op X1 toch?

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zijn zat mensen die de hele game al gespeeld hebben. Lees hun verhalen maar. En andere soort missies? Wat je nunhebt gezien is ook allemaal hetzelfde. Misschien andere objectives, maar komt allemaal op hetzelfde neer. Als ik de verhalen van de mensen mag geloven die het hele spel getest hebben zit er weinig variatie im de game/missies. Sowieso gaat het na lvl20 alleen om bosses grinden. En dat is ongeveer na 2 dagen :mad:

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik ga er vanuit dat Bungie het echte verhaal nog achter houdt. Als dit echt het begin is dan gaat het idd nergens over.

12. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Heb je een bron? wil graag eens die verhalen lezen over de mensen die de volledige game hebben gespeeld.

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee. Maar dat weten ze zeiden ze. Je moet er gewoon voor zorgen momenteel dat je in de Party zit voordat je de game opstart. Dan is alles prima.

Volgens Bungie was dit het begin van de game.

14. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    9 van de 10 beginnen in MMO's gaan nergens over :+ maar dit is wel erg lame hoor 8) je creëert een hele nieuwe wereld die 10 jaar lang mee moet gaan maar je begint op deze manier....

15. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Fuck the story in mmo's, weet niet eens meer waar heel WoW over ging behalve dat we Garrosh mochten verslaan in de laatste expansie. :p

Its all about the loot. :+

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nu met de The Hunter bezig. Merk wel dat die wat minder armor heeft idd ten opzichte van de Titan. Double Jump is wel fijn beter dan de glide van de Titan en de Gunslinger is ook wel tof. Zeker als je een wat zwaardere baas hebt. Gunslinger en hij is zo neer en kan je je focussen op de kleine tegenstanders en overleef je dus makkelijker. Al is de Titan special wel weer handig als je gerushed wordt door meerdere enemies.

17. Gluon

Gluon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja dat gaan ze zeker doen, ze willen met Destiny 10jaar lang doorgaan met content. Dat is heel erg lang, denk ook niet dat dit spel over 10 jaar nog heel erg mooi uit ziet. Maar ze willen dezelfde kant opgaan als Blizzard met WoW.

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Komen gewoon Destiny 1,2,3,4 hoor. Ze gaan het niet zoals vele MMO's de game updaten de komende 10 jaar.

Laatst bewerkt: 24 jul 2014
  19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Hoe kun je trouwens zien welke planeten en missies je al geklaard hebt? Is me niet helemaal duidelijk. Er is sowieso 1 planeet die ik nog volop moet finishen, maar ik zie effe niet welke.

20. Gluon

Gluon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Aah oke dan heb ik het verkeerd begrepen :')

Deel Deze Pagina