Gaan we weer.... Een beta en de meeste weten al hoe heel het spel gaat worden. Dan zijn er ook nog mensen die dit alleen gaan spelen, dan heb je het zeker niet begrepen.
Er is al veel meer bekend dan de beta alleen natuurlijk. Feiten zijn gewoon dat het zich focussed op endgame content. En dat het een rush naar lvl20 is. Verder zeg IK nergens dat de game kort zal worden. Er wordt nergens over heel het spel gesproken. Weet ook niet waar je dat vandaan haalt. Er wordt alleen in grote lijn gesproken. Dit NIET dus... Waar je gelijk over hebt is dat je de game niet alleen moet spelen. Heb ik ook al verschillende keren aangegeven. De enige potentie die de game waarschijnlijk gaat hebben is op co-op gebied.
Vooralsnog vind de Strike missies nog het leukst. Aardig pittig en duren rond een half uur. De game is gewoon geen echte MMO zoals Fallout ofzo. Meer een hybride.
Je bedoelt RPG denk ik? Tja ik weet niet. Alpha had ik na de laatste missie eraf gehaald, maar met de beta blijf ik het toch tof vinden. Ik ben de game beter gaan begrijpen waardoor ik veel meer dingen uit test en met genoeg content ga ik deze game zeker in huis halen. Zijn er maar 4-5 planeten dan haal ik de game ooit een keer voor 20 euro
RPG idd ja. Maar ook de open wereld is gewoon anders. In Destiny is er niet zoveel te exploren dan in een Fallout. Zijn idd rond de 5 planeten. Vergeet alleen niet dat Old Russia wat je nu hebt een onderdeel van Earth is en niet alle content daar nog is. Daarnaast heb je ook nog Old Chicago en Mumbai Push op Earth en misschien nog meer. Dus als andere planeten dat ook hebben wordt de content toch een stuk groter. Hier staat nog meer. Zoals European deadzone. The Wall, Eastern Floodzone. http://destiny.wikia.com/wiki/Category:Locations_on_Earth
Ik kan niet voor andere praten ,maar ik gaf alleen mijn mening over de beta en zei dat ik het nog even aankeek.
Hmm maar opzich zegt het nog niet zoveel over de hoeveelheid content nee. Als elke planeet echt veel plaatsen bevat en talloze raids, dan is er nog zat te doen.
Ik hoop en neem ook aan dat het verhaal wel verder uitgelegd wordt idd....misschien meer npc's in de uiteindelijke game.
kan iemand mij hier vertellen wat het verschil is tussen het behalen van de missies op normal en hard. Uiteraard begrijp ik dat Hard moeilijker is, maar als je hem op Hard uitspeelt, het icoontje is identiek aan die van Normal enz. ik ben persoonlijk nog niet heel erg diep in heel het destiny verhaal gedoken dus het doel ontgaat mij een misschien nog een beetje. Ook wanneer ik een missie start op de planeet zijn er iedere keer meerdere spelers die ik tegenkom maar zij zijn allemaal een andere missie aan het spelen of heb ik dit helemaal verkeerd?
Eens, ik had vooraf aan de Alpha een wat meer Mass Effect-achtige game verwacht. Met een verhaal dat echt de hoofdmoot vormt (is nu nog wat mager eerlijk gezegd), een constante, grote dreiging (de Fallen en Hive voelen voor mijn gevoel niet echt 'bedreigend') en waarbij de Tower zoiets als de Citadel in Mass Effect is (had van mij veel groter en met meer NPC's en extra ruimtes gemogen. Heb mijn verwachtingen daarom ook aangepast (toch meer een soort sci-fi Borderlands-achtige game) en meegenomen bij het spelen van de rest van de Alpha en de Beta. Als je de game bekijkt afgaande van wat we nu gespeeld hebben wordt het voor mij alsnog day one en lijkt het me gewoon een vermakelijke game met soepele gameplay te worden. Wie weet hoe het verhaal in de release tot zijn recht komt.
Dat gebeurd ook wel. Hebben al veel cutscenes gezien van de game. Maar volgens Bungie is dit echt het begin van de game en hoe je Guardian start.