Eensch. Game is een topper in mijn ogen, maar er werd hier verteld dat de game niet veel anders zou zijn dan wat we in de beta te zien krijgen. Ik was benieuwd naar die verhalen Heeft niets met lui te maken, jij beweert iets maar kon het niet hard maken, enkel over the Vault of Glass, ik wil graag over de gehele game. Is toch niet te veel gevraagd? Dan ben je van me af.
Volgens mij zijn er 3 tijden. 1 waarmee ook rekening met Europa is gehouden. Pure luiheid. Internet staat er zelfs vol mee. Alsof alle info alleen uit beta komt? Daar verklaar je ook nog eens dingen die ik niet gezegd heb. Kun je wel lezen, want dan zit daar het probleem waarschijnlijk...
Net een keer geprobeerd. Is niet iets bijzonders PVP. Zie het ook als een extraatje. Daarnaast is de mini map ook kut voor PVP en Iron Banner is wel grappig maar natuurlijk de balans is totaal weg. Dan ben je natuurlijk beter af in de gewone PVP. Ik speel Destiny voor de SP en co-op. Voor MP heb ik andere en beter games zoals BF4 en als ik snelle actie wil en veel jumpen dan ben je beter af met Titanfall.
Balans hoort er ook alleen op de classes te zijn. Niet op de gear. Dat is ook zo in iedere MMO waarin PvP zit. Dat moet de PvP uitdagend maken. En dan wil je ook gear etc ervoor verzamelen. Heb echter geen PvP stats gezien en ook niks specials aan de gear die je met PvP tokens kunt kopen.
Daarom is het goed dat ze ook de 'normale' PvP er in hebben gedaan voor wie het wil spelen. IB vind ik het enige pluspunt van de PvP in deze game. Zou nog beter zijn als ze ook PvP gear maken, met resists ofzo erop. Zodat je deze moet farmen met PvP tokens. Maar goed dit is eigenlijk de 'normale' manier van PvP in MMORPG's. In de meeste heb je eigenlijk geen PvP waarin iedereen gelijk is.
Nu idd . Half uur geleden nog gespeeld. Volgens mij morgen ook nog. Ik meen dat iemand de tijden hier een paar pagina's terug nog gepost heeft.
Welke MP's vind je dan wel goed? Okay, de MP van Destiny is niet my cup of tea, maar vind het lichtelijk overdreven om te vinden dat het zoo slecht is. ;-) Ken genoeg andere MP games die veel slechter zijn.
Echt een fijne shooter. Heerlijk ook die Sci-fi vibe erin. Ik hoop nog wel ooit op een PC release want grafisch vind ik het minder dan verwacht.
Echt. Gast ga darten ofzo, daar kan je onder het genot van een biertje klagen, is toch gezelliger als op het www. Gamen is gewoon niet jouw ding.