1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

1. Sunbreaker

42,2%
  2. Nightstalker

26,7%
  3. Stormcaller

31,1%
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hoe ik me voel als ik Hunter speel met throwing knifes. :+

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Sorry was even vergeten dat je hier geen mening mag hebben of kritisch mag zijn :emo:

Zolang je elkaars kont likt is het prima hier of niet? :emo:

3. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144

Zo bedoel ik het helemaal niet, maar als je m'n kont wil likken, prima.
    Wat ik bedoel te zeggen is, dat je een erg verbitterde indruk maakt en erg negatief bent over elke game.
    Als je geen plezier haalt uit welke game dan ook, dan zegt dat meer over jou als over de games.
    Just my 2 cents...

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik lever in dit topic info over de game, zowel positieve als negatieve ervaringen en antwoord op vragen die mensen hebben over de game. En als ik mijn mening wil verkondigen doe ik dat hier. Als dat soms te sterk is kan dat op een normale manier gemeldt worden.

Meeste mensen komen hier om codes schooien en domme praat hebben zonder ook maar enige waarde aan het topic toe te voegen.

En iedere game? Ja ik ben kritischer dan anderen en niet snel te vreden. Iedereen is anders. Deal with it...

5. vanDulken

vanDulken Active Member

Leuk Bevonden:
    225
    Prima dat jij het niet leuk vindt, maar je loopt nu echt alles en iedereen af te zeiken. En de informatie die je levert valt ook vies tegen, want als je eens iets interessants zegt moeten we je bronnen zelf maar gaan opzoeken. Ook gaat naar mijn mening je uitspraak "Denk dat als je dit leuk vind ook gewoon echt iedere game leuk zult vinden..." niet meer over je mening uiten, maar anderen een mening opleggen.

6. Rossi

Rossi Active Member

Leuk Bevonden:
    5

Wat heb jij een kut leven..

7. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    _O_

Gewoon ignore, hij heeft toch niets beters te vertellen, net een zeikwijf.

Laatst bewerkt: 25 jul 2014
  8. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144

Ik zal niet ontkennen dat je meer dan regelmatig mensen van goeie tips voorziet of dat je net ff dat antwoord hebt op een vraag :thumbs: ( of lik ik nu je reet;) )
    Dat gezegd, een behoorlijk goede game bijna volledig afbranden is geen kritiek leveren. Er is een verschil tussen kritisch of gewoonweg onredelijk zijn. Wat ik wil zeggen is dat als je geen plezier uit je spelletjes haalt, waarom speel je ze dan? Zonde van je geld, en je hart als ik je commentaar soms lees.

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Op je pik getrapt? Lekker objectief met je avatar. Kan helaas niet serieus nemen. Enige reacties die je hier kunt geven zijn deze. Je levert geen enkele waarde hier. Kun je net zo goed wegblijven. En je quote van mij is gewoon een mening. Erg beperkt ben je als je dat niet kunt zien.

Jouw mening. Waarschijnlijk heb jij geen eens een leven?

Je meest toevoegende post sinds je lid bent van dit forum. Kun je nagaan. Kun je ook nog normaal op iets of iemand reageren? Of is dit gewoon het top van je kunnen. Erg zielig vind ik je maar...

10. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Niet te vinden -.-

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    /Mod Oke jongens doe dit maar lekker verder via PM

12. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Je ziet hem toch in het startmenu staan als je de 360 opstart? Ik zag hem direct staan :eek: (niet op de marketplace overigens)

Vanmiddag even op de 360 gespeeld i.p.v. m'n One zodat ik even met Graveheart en Juun kon spelen, en ik merkte toch wel dat de game een stuk leuker is met ''vrienden'' dan gewoon solo alles te spelen, al is communiceren wel een stuk lastiger als je geen headset hebt liggen... -.-

Overigens viel me de grafische kwaliteit van de 360 versie prima te doen is, nou'ja totdat ik m'n X1 weer aanzette en ik het verschil merkte :+.

13. Rossi

Rossi Active Member

Leuk Bevonden:
    5

Heb wel wat beters te doen dan een heel forum vervuilen met de grootste onzin, de hele dag door. Triest als een forumpje je leven is. Knakker.

14. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Was leuk man. Zodra ik een One heb kunnen we dit wel vaker doen. :cool:

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    /Mod En klaar zoals Graveheart al aangaf. Niet de eerste keer, hierbij dus ook een OW.

Laatst bewerkt door een moderator: 25 jul 2014
  16. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Gisteren maar van de credits een ship gekocht, het is grappig maar je kunt er dus verder niets mee:+

En onderstaande kwam ik dus tegen in de grotten, geen mogelijkheid te killen maar voor mij in de beta wel de meest indrukwekkende baas

17. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Wij kwamen ook in een grot ineens level 20 monsters tegen 8) wel grappig gedaan, staat dan volgens mij ook bij level ?? eerst.

18. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Klopt, is gewoon te hoog, je krijgt ze ook helaas met geen mogelijkheid dood.
    :+

19. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    We zijn ook nog een level 11 captain tegen gekomen, hij was volgens mij de hele tijd gewoon immune tegen onze wapens, uiteindelijk hebben we hem toch nog dood gekregen.

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14

Deel Deze Pagina