[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

1. Sunbreaker

42,2%
  2. Nightstalker

26,7%
  3. Stormcaller

31,1%
  1. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Borderlands vond ik eerlijk gezegd zelf niets aan maar smaken verschillen, wel beetje een aparte opmerking dat je niet begrijpt waarom gamers dat leuk vinden.

Betreft je post van dat je genoeg gamers die hem niet kopen, daarin tegen ken ik genoeg gamers die hem wel kopen.
    Alleen maar goed toch dat een Beta jou niet weet te pakken en je centjes aan andere games kan uitgeven.

Ik laat mijn pre-order van de limited edition gewoon staan, ik vind het jammer dat de Beta morgen ophoudt en ik kan eerlijk gezegd niet wachten tot 9-9.

Een game waar ik sinds lange tijd weer naar uitkijk om op de PS4 te spelen.

Laatst bewerkt: 27 jul 2014
  2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik ook :D na de alpha zat ik echt van "pff is dit alles", maar nu wil ik gewoon de echte game hebben. Gelukkig komt the last of us om mij bezig te houden :9!

3. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Borderlands droppen te minsten 4k verschillende wapens kan je van Destiny niet zeggen. :)

Destiny heeft niet echt veel content.. Ik ga mij echt snel vervelen. Overigens op de maan was het niet realistisch.
    Ja, het is zeker goed dat er een beta is gehouden en dat ik geld in mijn zak kan houden voor een andere game. ^^

Ben bang dat het een verhaaltje Titanfall gaat worden. Eerst volop in de hype en nu spelen er niet veel meer Titanfall. En ja ik deed ook mee met de hype, game ligt nu al weer stof te happen.

4. Grievous NL

Grievous NL Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    ach de rede dat ik hem nu geannuleerd heb is gewoon omdat er te veel toffe spellen uitkomen rond die tijd heb pas net een ps4 en heb infamous 2 ook nog niet uitgespeeld en the last of us heb ik ook al besteld die ik ook nog nooit heb gespeeld

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Niet realistisch? Op aarde is je jump niet realistisch , op de maan komt al meer in de buurt :+

Ik ga hem wel halen, alles aan de game spreekt me aan en zelfs de beta straalt gewoon een bepaalde kwaliteit uit. Het voelde al af

Eerst TLOU, dan Diablo, en dan lekker verder met Destiny

6. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Wow echt? 4K verschillende wapens en kun je ze ook allemaal tegelijk gebruiken?

Dat is jou mening, dat er niet veel content is, ik vind van wel en ben er tevreden mee,.
    Dat het op de maan niet realistisch is.. tja lekker boeiend de hele game is sci fi, ik ga me echt niet storen dat soort kleine dingetjes.

Veel plezier met je andere games.

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Genoeg gespeeld nu. Nu ook wel klaar met The Hunter. Wilde wat passende kleuren hebben haha. Mag het maar snel 9 september worden.

8. Marcelinho_NL

Marcelinho_NL Active Member

Leuk Bevonden:
    61

Slecte vergelijking zeg.... Dat Borderlands 4k wapens dropt en Destiny niet.
    2 totaal verschillende dingen.

De maan hoeft ook niet realistisch te zijn!! In de tijd van het spel kan er misschien juist wel zwaartekracht zijn.

Iedergeval wel een trol minder op Destiny :thumbs:

9. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Zekers en Far Cry 4.

Spel is grafisch echt een meesterwerk. Gisteren de maan missie gewoon op hard en alleen eerst voltooid. Rare was er was toen niemand op de maan nog in de Tower.

Paar potjes multiplay gedaan en de Iron Banner. Ik ben helemaal geen echte multiplayer gamer. Maar de combo van Destiny bevalt me prima. Moet wel zeggen dat de variatie aan enemies nu nog wat beperkt is. Ik hoop dat we naast monsters ook wat menselijke types ala Mass Effect erin krijgen!

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    "It's explained in the intro clip, that's why it started to rain on Mars. The reason humans were able to expand its because it was terraformed to perfect human conditions by the Traveler. One would assume that the gravity was changed to terra levels.

Oftewel. Traveler zit achter alles. Dus niet teveel gaan nadenken waarom je op de Maan kan lopen. ;)

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

Hou s op die onzin na te praten, er is gewoon zwaartekracht op de maan ..

Alleen minder dus op de maan kunnen we allemaal zo ver springen als Master Chief :+

12. Marcelinho_NL

Leuk Bevonden:
    61
    Amen :9

13. Marcelinho_NL

Leuk Bevonden:
    61

Ehh vent welke dingen praat ik na dan want ik snap jou nu totaal even niet!! :{

14. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Hoezo slechte vergelijking? Borderlands is puur een co-op game en is daarvoor gemaakt! Bij Destiny kan toch ook wel meer wapens droppen? Dropt meer ammo en heel zelden een wapen. Steeds met de zelfde wapen schieten, komt echt mij op een gegevenmoment neusgaten uit..
    Ja, Destiny is inderdaad ook een co-op game, voelt alsof ik steeds in het zelfde gebied loop.

Lekker Beide hand om zo te reageren, mag ik soms niet mijn mening geven?

Yep, zo veel verschillende wapens zijn er ingestopt. ;) ja, het is inderdaad mijn mening. Ik wens je verder veelplezier in Destiny en hopelijk houdt de game je langer vast dan Titanfall. ;)

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

dat geneuzel van Leis dat de maan niet realistisch is omdat er 'geen zwaartekracht' op de maan zou zijn

dat je op aarde in een pak armor uit stand over een auto heen springt is wel normaal zeker

if anything vind ik de typische Bungie zweverige jump op de maan juist wel realistisch :+

Ik moet zeggen dat ik als enorme Borderlands fan het ergens ook wel lekker vind dat er niet te veel loot dropt. In Borderlands en Diablo is het checken van je loot en het grinden daarvoor echt een heel groot deel van de game, ik vind het niet erg dat dat in Destiny iets minder is.

Waar ik wel op hoop is dat er genoeg variatie in de wapens zit. En dan ook binnen de klasses, dus assault rifles die qua eigenscchappen echt van elkaar verschillen of scout rifles met echt andere stats.

Het eindeloze looten van Borderlands en Diablo vind ik soms leuk, maar de nadruk in Destiny hoeft er van mij niet op te liggen. Vind het eerlijk gezegd ook qua endgame wel een beetje een zwaktebod hoe lang je bij bijv Borderlands elke keer weer moest grinden voor precies de goeie drop

Ja het houd je bezig maar iets je minder mag van mij wel

16. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Beta stopt wel vandaag. Aldus @Bungie op Twitter.

17. Marcelinho_NL

Leuk Bevonden:
    61
    Ja vind ik wel ? Je vergelijkt het drop/item systeem van Borderlands met dat van Destiny.
    Dus omdat jij vind dat er weinig wapens dropt komt het gauw je neusgaten uit..

Logisch

18. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Ja maar kun je die 4k wapens allemaal tegelijk vasthouden en afvuren?
    Zoveel wapens doen mij eerlijk gezegd helemaal niets, net als Borderlands maar dat is een andere discussie.

Danku en dat gaat helemaal lukken, Titanfall was even leuk daarna niet meer maar goed niet echt vergelijkbaar met Destiny :)

19. Marcelinho_NL

Leuk Bevonden:
    61

Ehh halo als je even goed terug leest!! Heb ik het er niet over dat de maan niet realistisch is??? :confused:

20. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    In Borderlands leken veel wapens alsnog fucking erg op elkaar de ene had mischien net een andere scope erop zetten zo kan ik erook miljoen wapens erin doen.

Deel Deze Pagina