dat geneuzel van Leis dat de maan niet realistisch is omdat er 'geen zwaartekracht' op de maan zou zijn
dat je op aarde in een pak armor uit stand over een auto heen springt is wel normaal zeker
if anything vind ik de typische Bungie zweverige jump op de maan juist wel realistisch
Ik moet zeggen dat ik als enorme Borderlands fan het ergens ook wel lekker vind dat er niet te veel loot dropt. In Borderlands en Diablo is het checken van je loot en het grinden daarvoor echt een heel groot deel van de game, ik vind het niet erg dat dat in Destiny iets minder is.
Waar ik wel op hoop is dat er genoeg variatie in de wapens zit. En dan ook binnen de klasses, dus assault rifles die qua eigenscchappen echt van elkaar verschillen of scout rifles met echt andere stats.
Het eindeloze looten van Borderlands en Diablo vind ik soms leuk, maar de nadruk in Destiny hoeft er van mij niet op te liggen. Vind het eerlijk gezegd ook qua endgame wel een beetje een zwaktebod hoe lang je bij bijv Borderlands elke keer weer moest grinden voor precies de goeie drop
Ja het houd je bezig maar iets je minder mag van mij wel
Laatst bewerkt: 27 jul 2014