Sterk..... Valt vaak goed met jou te discussiëren valt me op.. GForce heeft toch gewoon een valide punt; het is in MMO land heel gebruikelijk dat er enorm lange bossfights zijn. Of dat wel of niet in Destiny zo is weet nog niemand zeker. Jij ook niet. Gforce kaart alleen aan dat het dus wel vrij normaal is in dat soort games.
Op het eerste punt ga ik maar niet op in. Deze game is gewoon veel te mainstream om 16 uur durende bossfights erin te stoppen. Daarnaast wordt er al een tijdje geroepen dat dit eigenlijk geen MMO is en nu opeens is het wel een MMO..
De moeilijkste mag van mij wel echt heel moeilijk worden. Ik hoop niet bij elke Boss uren bezig te zijn
Het mag wel lekker moeilijk (a la Halo op Legendary moeilijk) maar uren met 1 boss bezig past niet in een shooter, dan haakt iedereen meteen af
Ik hoop overigens ook niet op zulke lange battles, verwacht het ook niet, maar who knows Het gaat er meer om dat het een gezonde challenge zal zijn voor groepen. Dat je de juiste tactiek moet vinden. Mag dus best zo zijn dat je een week wiped op een boss om hem uiteindelijk te verslaan. Dat zou erg tof zijn. Gevechten moeten dan niet langer dan half uur a uur duren max.
Ik denk ook niet dat het 1 try was van 16 uur, maar gewoon een game dag met vele verschillende pogingen en na 16 uur was het wel mooi geweest. Overigens werd er in die stream gevraagd: Is there only one explore-able area Met als Antwoord: Yea we call them Destinations you go to mars the moon and venus, and you've got Earth. Lijkt er op dat hij wat voorbeelden zei, maar hij heeft niet gezegd dat er maar 1 Area was per planeet en dat die 4 locaties de enigste locaties zijn... Het zou kunnen, maar dat is niet gezegd op dat punt in die stream.
Dat is wat ik zei idd. Op de vorige pagina. Als alles bekend is en er tips zijn is de Raid waarschijnlijk een stuk korter.
Bovendien is het voor een shooter totaal niet interessant om langer dan een uur een bossfight te hebben, beetje non stop je rechter trigger inhouden verveelt erg snel.
De Raids zullen gewoon DPS zijn idd. Zoals in Borderlands of Defiance. Niet zo ingewikkeld als in Wow ofzo waar je veel meer andere dingen moet doen dan het damagen van de Boss.
Denk dat er ook een hoop vijanden tussen zullen zitten die je maar met een bepaald soort ammo/element kunt damagen. Waarom anders zoveel vrije slots voor guns? Die heb je niet nodig als je alleen maar naar de hoogste damage hoeft te kijken....alleen maar guns verzamelen om te kunnen verkopen is ook lame.
idd, ik verwacht dat je beter gaat kijken naar je enemies en straks weet bij welke enemy welke type wapen/ammo het beste werkt. Ik vond wel dat t snel wisselen van je wapens goed ging, maar alleen vond ik het vreemd dat het spel niet pauzeert. Dit zal te maken hebben met coop/live dus zal weinig aan t doen zijn.
Wilde alleen laten weten dat er in MMO's vaker lange fights zijn. En de 16 uur was gewoon alle tries in totaal. Totdat ze afgeven. Was niet 1 try hoor
Ooit een rpg of mmo gespeeld? Je hebt wel bag space nodig en je hebt geen zin om na elke 10 enemies terug naar town te gaan om je gear weer te moeten sellen.