Apart dat Fusion Rifle onderaan staat. Vond dat echt een heerlijke secondary. Meer betrouwbaar dan een shotgun
shotgun is echt alleen heel erg close range goed. Fusion rifle was meer een medium shotgun voor mijn gevoel. Speelde ook het liefst met een fusion rifle vaak binnen 1 schot een enemie dood behalve de sterkere met schild.
Ja en ik vond de recoil niet fijn van een shotgun. Het schoot echt veel te erg omhoog en was je beeld compleet weg.
Heb je de beta wel gespeeld ? Je kunt van uit t menu scherm sellen. Ik kan trouwens die pre order bonus gear wel vergeten als ik de game via X1 marketplace digitaal aanschaf ?
Je hebt overigens wel een soort bagspace. Voor iedere slot kun je 10 items mee nemen. Overgens verkoop je niet alles. Groen of beter dismantel je in parts.
Wat is dit nou precies voor spel. Ik heb de beta even geprobeerd en in het begin dacht ik dat het een shooter was. Maar bleek een soort intro van het spel. Na dat einde met dat vliegtuig kwam ik op een planeet terecht. Daar kon ik opeens vrij uit bewegen... helaas niet meer verder kunnen spelen. Wat is precies de bedoeling van het spel. Is het een soort fall out? Maar dan online ofzo?
Daar kun je het een beetje mee vergelijken. Het lijkt meer op Borderlands zou ik zeggen. Het is een shooter/RPG/MMO. Open wereld waarin je missies alleen of met anderen doet. Wel bijna alles als FPS. Je vind gear en wapens die je weer beter maken om zo moeilijkers missies te kunnen doen.
Ik heb die beta ook even kunnen spelen en de vergelijking met borderlands lijkt me meer dan terecht, alleen had ik het idee dat de wereld vrij leeg is (npc's? Side missies?) en er vrijwel geen loot te vinden is, of heb ik het nu totaal mis?
The fuck ... ! Las net ergens dat er ook Space-Combat in de game gaat zitten? Dus dat je met je eigen spaceship andere uit kan schakelen? Please! Laat dat waar zijn!
Oke bedankt! Heb ik ff een idee... het is dus niet een spel voor even een kort potje. ga er denk nog maar eens over nadenken of ik hem haal...
Weet niet of hij al gepost is: https://www.youtube.com/watch?v=kXs_IuDERtk#t=60 Nieuwe map voor Crucible