Nah zal de handcannon volgende maand een kans geven Wie haalt hem op de X1 en wie op de PS4 Is misschien wel handig omdat de Raids met 6 ? Spelers is. Ik neem hem op de X1
Dat klinkt al een stuk beter dan 99euro, damn wat ben ik een cheapskate maar vind die prijzen echt belachelijk.
Ik denk dat je een poll bedoeld en die kan ik niet zien met TP. Ik bedoelde meer Gamertags uitwisselen zodat iedereen volle lobbys heeft voor de Raids
Xbox One -Japster-, AIR RAZOR, BlueReaper, ColdzeroNL, Dave Paparazzi, eropit, GeneralJack, Gluon, Graveheart, Hybrid, Ic3DFire, Insane/Erret, johnnybt, Maddmonkey, Martijnn, MieZ, mitchdylan, Nightbringer, oneshot1tkil, PePzi NL, PrutserNL, Rampage, Rogue Snorer, RRroger, Sake1989, Schil1, SleepTrgt, Stingray, Svennos, The Watcher, Vegetom, X-Junk, x76xdemonx76x, xboxlol, Yellow 13, Ypuh Playstation 4 Alexknl, Conscience, Cyndris, Daz, Delphiki, FinalBob, geob81, HanTheMan, MAD 1976, Mallakai, Mouse, MYSTERY X, NaiZuro, Nol, Pascal, PBateman, Rickk, s4nd3r, Servantes, Sonny, tim15, VanDen, vanDulken
Komt ook wel een multi forum voor de release. Daar kunnen dan genoeg threads aangemaakt worden voor speciale events etc.
Ik heb alles op de PS4 al 2 keer in de pre order staan. Dus 9 september is het of laten bezorgen of afhalen. \o/
Moet niks. Enige wat je krijgt is een neg feedback, of uiterlijk een ban van je account....nieuwe aanmaken met ander emailadres; opgelost.