Lijkt erop alsof Destiny de WOW op de consoles wordt! Dit gaat me tijd kosten ! Trouwens als locatie zie ik ook REEF staan .... benieuwd wat dat is! \o/
"The Reef is a location on or around Earth. The Queen of the Reef gives out bounty missions from this location. It appears to be a debris field composed of parts of satellites and space stations."
Wie gaat er allemaal op de PS$ spelen. Zoek coop maatjes die net als ik spelen: slow, alles verkennen, etc. Geen gerush....
Je mag mij toevoegen hoor Gakkie... Nol_NL op de PS4 Moet je wel houden van zeer slow spelen en veel mis schieten
Jep, ben daar ook van, gewoon rustig van de game genieten! Alles verkennen en zorgen dat je niets overslaat! \o/
Ik heb jullie een friendrequest gestuurd yellow en davey. Ik vind exploren ook leuker dan rushen en ik zit de negende op de xbo. :b:
misschien kunnen we kijken wie het meeste mist? Ik voel me altijd (nog) ouder als ik dit soort spellen coop speel. Dus als jullie willen mag je mij ook toevoegen MisfitNL op de PS4. Vanwege gezin, baan en dergelijke zijn zelfs mijn speelsessies ver uit elkaar, meestal paar keer 'savonds paar uurtjes per week. Dus meestal ben ik begonnen met een spel als de rest al klaar is
heb jou ook toegevoegd voor de playstation 4 speel niet heel vaak nu op de playstion 4 dus weet mijn account naam niet uit mijn hoofd maar heb je toegevoegd wie speeld er veder op de playstation 4 misschien een idee om een lijstje te maken met account namen en een lijstje voor de xbox(speel hem daar niet op maar we zitten immers op een xboxsite)
Is het al zover? Toch ben ik erg benieuwd hoelang deze game boeiend gaat blijven, al ga ik hem zeker kopen.
Nog maar 18 dagen Twijfel nog wel tussen Warlock EXO of Awoken, nog genoeg tijd om er over na te denken.
Ik ga voor Master Chief... oh, wacht! Nu dat ik op het laatste moment een Xbox One heb besteld moet ik nog de game bestellen!
Je mag me gerust toevoegen hoor, Menorius is mijn tag. Ik ga wel eerst even een stukje solo spelen. Weet niet of elke class ook een eigen verhaal heeft, maar als dat het geval is speel ik dat eerst uit.