Interview van Eurogamer met Bungie http://www.eurogamer.net/articles/2014-08-21-bungie-on-the-destiny-level-cap-raids-and-game-size - Level cap wordt dus 30 en dat is dmv Motes of Light - Ook wordt er aangegeven in het interview waarom er voor 3 is gekozen ipv 4 mensen in co-op missies. - Mercurius wordt dus vooralsnog enkel multiplayer only. Gewoon leuk leesvoer
Zoals het er nu uitziet komt er toch de Digitale Guardian Edition voor de X1 http://m.gamestop.com/catalog/product/116873
Nee nog niet. Maar dit is de eerste keer dat ik überhaupt deze versie tekoop zie staan en wat ik begreep van de community is dit sinds enkele dagen. Nou ik weet wel voor welke versie ik ga :thumbup::thumbup:
Heel nice! Zometeen het spel bestellen voor de PS4. Wie mij wil toevoegen: Kevf_NL All4games is het goedkoopst inclusief verzending. Iemand ervaring met die shop? En aan de andere kant: als ik op 9 september bij een winkel langshop, ligt die daar dan niet gewoon?
Tuurlijk ligt die dan gewoon in de winkel, maar waarschijnlijk duurder. All4games is betrouwbaar, zie het ook wel vaak voorbij komen op tweakers. Waarom bestel je hem niet digitaal via de US store? of ben je van plan evt door te verkopen?
Ik verkoop mijn spellen eigenlijk nooit (meer). Maar om 1 of andere reden blijf ik toch, hoe ouderwets ook, gehecht aan een fysiek exemplaar van een spel. Het is maar 8 euro meer en dan heb ik over 30 jaar ook nog een kopie. Of je over 30 jaar het spel opnieuw kan downloaden van de servers van Sony blijft nog maar de vraag.
Ik snap wat je bedoelt, ach ben nu zelf helemaal over eigenlijk, diablo 3 was mijn laatste fysieke schijf. Wat ik nu koop is enkel maar digitaal en betreft je 30 jaar, is het nog maar vraag of dan de servers draaien bij Bungie met Destiny 1
Had hem ook digitaal uit de US store gekocht (hiervoor ook alles disc), wilde eens zien hoe soepel het preloaden etc gaat. Grote voordeel is dat je hem gegarandeerd op release hebt en altijd kan opstarten, ongeacht of de disc er in zit. Moet je eigenlijk alleen doen bij een game waarvan je weet dat het je bevalt en dat je er lang mee kan spelen, imo. Omdat je hem niet fysiek hebt en hem dus later niet kan doorverkopen inderdaad.