Mij gaat het er juist om dat ik het spel altijd hou. Bij een digitaal spel ben je toch afhankelijk van de servers van de aanbieder. Spel iig besteld en bijzonder veel zin in!
Ik heb iig mijn instellingen volledig aangepast en die zijn nu echt perfect voor PSN dus die join problemen zouden er niet meer moeten zijn Voorheen had ik nog niets aan PSN gedaan qua instellingen en dan loopt het toch niet zo heel soepel
Ja dat is zeker ruk. Doordeweeks bestaan mijn avonden ook alleen maar uit sportschool of overwerken dus ik begin gelijk alweer met een achterstand
Kan ik daar ook iets aan hebben of zijn het mee instellingen die te maken hebben je aansluiting thuis ?
Je moet er voor zorgen dat je geen nat 3 hebt. Daar zijn wel verschillende guides voor te vinden. Maar eerst controleren welke nat je hebt.
TheCabal, sometimes informally called "Sand Eaters"or "War Rhinos,are araceof giant bipedal humanoids located onMars. Volgens mij zijn deze lastiger dan bvb the Knights op Old Russia
Cabal ziet er ook zeker top uit, erg benieuwd naar de verschillende classes van de Cabal. Overigens dit kwam ik tegen op twitter de PS4 exclusives.
Dat spelletje zal toch wel altijd blijven. Dit keer was het exclusief voor Ps4 maar geloof dat het volgend jaar ook voor de X1 komt. Wel mooie gear
Bungie heeft aangegeven dat de exclusieve DLC voor Destiny pas na één jaar naar de XBOX One komt. Valt die "Planet-DLC" hier ook onder? Hopelijk niet ... zou een beetje van de zotte zijn. Die ingame items kan ik begrijpen... maar complete, nieuwe omgevingen? Hoe zit dat dan in elkaar?
Gear ziet er wel redelijk goed uit, ben wel erg benieuwd naar die strike missie, zal waarschijnlijk qua spektakel allemaal wel erg meevallen. Edit: Enige wat PS qua game content krijgt is een strike missie en een multiplayer map.
Vast wel. Hopelijk niet pas na een-fucking-jaar. Gear maakt me toch geen drol uit. Alleen jammer dat sommige gebieden al "klaar" zijn maar niet bij de uiteindelijke release zitten.