Ja vet man, al 5 paginas lang artwork, 23924249248924924 stukken artwork, gare viddocs met 5sec gameplay in totaal en 349492492492349249249124914194 artwork, WE (L) BUNGIE TOP DEVELOPER
Ja, we/ik (L) Bungie. Ik was net toevallig wat Halo 4 beelden te kijken en ik zat constant te wensen dat zij terug zouden komen. Top developer wat mij betreft. Halo 4 was de mooiste, maar Bungie heeft laten zien dat ze het ook beheersen om goede gameplay te creeeren. Ietsje belangrijker dan polygonen. Je had trouwens niet geklaagd als er sinds de reveal gewoon niks meer was gepost en op de E3 opeens een trailer was. Maar door de artwork word je gewoon steeds herinnerd aan de game en raak je blijkbaar gefrustreerd dat we nog niet veel weten.
Marketing at it's finest Maar ook aan het aantal artwork is te zien dat het niet een kleine gebied met weinig verscheidenheid is, wat ook leuk is om te zien
Microtransacties in Destiny Bungie en Activision zijn mogelijk een systeem aan het ontwikkelen voor microtransacties in hun MMOFPS Destiny. Het Linkedin-profiel van Ryan Wener, senior director product management bij Bungie, geeft aanleiding voor deze gedachte. Volgens het profiel van Wener is hij momenteel bij Bungie bezig als hoofd van de marketingactiviteiten van Destiny. Ook werkt hij aan het ontwikkelen van productstrategieën en monetarisatiemodellen voor het bedrijf. Of de gelieerd aan elkaar zijn is niet bekend en wordt niet genoemd in het profiel, maar het zou dus zomaar kunnen dat je ingame betere wapens en munitie kunt kopen. Destiny gaat naar alle waarschijnlijkheid in 2014 uitkomen op PlayStation 3, Xbox 360 en nextgenconsoles.
Ik hoop niet dat microtransacties nodig zijn om delen van een wereld te kunnen verkennen, wanneer het voor customizable dingen zijn vind ik het minder erg.
Ach ja, ik wacht nog steeds met spanning op deze game en kan echt niet wachten. Al vind ik de combi van Bungie en Activision nog steeds jammer en dit soort berichten ook, maar goed...
Dit bericht had je ook gelezen als ze nog bij Microsoft zaten. Of EA. Of Sony. Of Ubisoft. Dit is gewoon hoe het werkt als een MMO geen sub heeft, Dit kan onmogelijk mijn enthousiasme omlaag halen omdat dit gewoon 100% verwacht was. Zou het eerder vreemd hebben gevonden als er geen microtransacties waren.