Ik denk dat je niet heel veel mist, hele nieuwe gebieden zal het zeker niet zijn zoals ik in de post eerder zei het is maar een multiplayer map en een strike missie. De expansion die in december uitkomt, zal waarschijnlijk nieuwe gebieden bevatten (voor beide consoles)
Dat is zeker een mooie prijs inderdaad, Bungie heeft overigens zelf ook aangegeven regelmatig de game updaten met nieuwe content. We gaan ons vast niet vervelen met Destiny.
Voorbeeld was de missie die wij toen deden met grote lieveheersbeestje (Devil Walker ) en dat grote Oog (Sepiks Prime)
Ik ga hem waarschijnlijk ook bestellen, puur omdat het er super fraai uit ziet en de beta super vet was! 5 September komt de xone dus mooi op tijd
Welke versie is dat voor 130 dollar ? Ik heb het exact zo gedaan. Geld op mn account gezet en live vernieuwd voor een jaar. Nog 13 dagen
Ik dacht al 130 Amerikaanse Dollars is wel een beetje teveel Ik ga voor de DGE Hoop toch wel de komende dagen toch wel op wat zoethoudertjes
Ja, ik had hem gepre-orderd bij Bol voor 65 voor de normale en heb voor minder de DGE Pre loadingggggg