Misschien geen phone gebruiken? Heb het net Generaljack ook uitgelegd en hem lukte het ook uiteindelijk.
Goeie tip, nooit geprobeerd Wilde niet opstaan vanavond eigenlijk, maja toch maar doen........zometeen.
Lol zat even op verschillende fora's en daarin zie je toch wel behoorlijk veel verzoeken om de optie een baard te hebben in Destiny. Bungie gaf aan dat ze wel een baard wilde in Destiny, maar kwamen tot de conclusie dat het niet een hoge prio heeft, maar omdat er dus best wel veel verzoeken zijn gestuurd op bungie forums en neogaf gaan ze dit waarschijnlijk in een toekomstige patch invoeren. http://www.kotaku.co.uk/2014/08/28/destinys-biggest-topic-discussion-beards
Gister ook maar dit spel gekocht bij yourgamezone. Ik weet nog niet zeker of dit spel wel wat voor mij is. Heb bij de beta alleen maar de training kunnen spelen. Maar vooral het 'singleplayer' via internet klinkt goed. Heb me gelijk even aan dat lijstje toegevoegd...
Ik denk dat ik voor Warlock vrouwtje ga en Hunter/Titan een mannetje, weet het nog niet zeker, eerst maar eens zien welke opties er zijn.
Pfff....ik twijfel nog steeds tussen Hunter of Warlock.... Bovendien als female....doe ik altijd als ik de keuze heb. Veel leuker om naar te kijken.