kan je bv de one afhalen op een packstation en de games laten verzenden? sorry voor de offtopic. Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Krijg je de game dan wel in het engels? Ik had destijds ook de Duitse versie van MW2 en dat was toen niet aan te passen. Nou hadden die Duitse stemmen bij een oorlogs game wel wat maar dat lijkt me bij Destiny helemaal niks
nope, op PC lukt ook niet. There was an issue processing your order. Please close your internet browser and resubmit your order in a new browser window using a different payment method. If you are still having challenges, please contact customer service for assistance in completing your purchase. Error Code:75550
Meer info over the Raids http://www.bungie.net/7_Bungie-Weekly-Update---08292014/en/News/News?aid=12068 Komt ook naar voren dat je de Raids niet in een keer hoeft te doen, je progress wordt gesaved en kan bijvoorbeeld volgende dag verder gaan. Wel is het de bedoeling dat je het in een week doet want daarna wordt je raid sessie gereset.
Vind dat wel goed eigenlijk. Zowel de checkpoints maar ook een tijdslimiet om het toch binnen een paar dagen opnieuw te proberen. Raids zijn met 6 prima te doen binnen een half uur wat ik op bungie heb gelezen.
misschien dat het al gepost is, maar zie het niet in de startpost staan. Dus voor diegene die het wellicht gemist hebben, hieronder de achievements/trophies