Niet heel erg schokkend inderdaad. Hoe moeilijk is het om een fatsoenlijke, niet standaard achievementlijst te verzinnen?
Voor de geïnteresseerden, Pax livestream met de mensen van Bungie over Destiny, vanaf 9uur; Twitch.tv/pax2
+1! Heb vandaag even wat filmpjes zitten kijken en damn wat ziet het er gruwelijk goed uit zeg. Voor welke class gaan jullie? Ik denk dat ik met de Hunter op pad ga. Omdat Stealth Tenminste ik neem aan dat de Hunter wat het stealth type is toch?
Moet je wel zijn post "liken" he nu die optie er is Hier voor de Warlock, en dan Awoken, maar dat heb ik al 10x gezegd hier volgens mij
Ik ga voor de Warlock, Deze is me het best bevallen tijdens de beta, Later nog is de andere classes Maar deze game kan een knaller worden. Of hij kan misschien teleur gaan stellen.
Ik ga voor de Hunter class heb ook de Titan gespeeld tijdens de Alpha/Beta maar vond Hunter toch leuker. Warlock helemaal nog niet meegespeeld. Die ga ik wel spelen als ik klaar ben met de Hunter class.
Hunter. Was voor de Beta bijna zeker Titan en die heb ik ook als eerste gespeeld. Maar mijn tweede playthrough met de Hunter vond ik een stuk leuker. Had gewoon veel toffe momenten met die class.
Ik ga waarschijnlijk ook alle classes spelen maar ga denk ik toch beginnen als hunter. De beta heb ik niet gespeeld dus sowieso maar even kijken wat me goed bevalt.
Elke class heeft 3 subclasses en dat speelt allemaal compleet anders. Denk dat het pas na de release gezegd kan worden wat echt het beste is qua stealth. Maar Hunter heeft cape dus eigenlijk is dat qua looks wel de stealth type