Kunnen we dan ook zeggen dat Next-Gen vóór 2013 komt? Vind het eigenlijk wel kunnen, met de X360 Slim wist (bijna) niemand er van en opeens was hij aangekondigd op de E3 en in de zomer al verkoopbaar Oh en ik heb ook gelezen dat Gamedevelopers een email kregen waarin stond dat altijd online false heeft verklaard en een mogelijke hint dat je TV kunt kijken op de next-gen, alleen ben ik de bron kwijt, even googlen
Ehm, ja? Er is toch nooit beweerd dat Destiny een launch game is? En dan nog, een vertraging van een game hoeft niet te betekenen dat de console is vertraagd. (al is Destiny niet vertraagd, er is nooit gezegd dat ie dit jaar kwam; bij de reveal was al gezegd dat ie voor 2014 bedoeld was ) En er zijn sowieso nog genoeg 2013 games die ook voor next-gen zijn bedoeld (BF4, Watch Dogs, ACIV, etc)
Ik post het ook maar even hier; Morgen dus nieuwe trailert! En ze waarschuwen al dat het live action/CG is, dus geen gezeur achteraf! (als die trailer even goed is als de Halo trailers... )
Ik kijk toch wel erg uit naar deze game, ondanks dat ik wel eens wat echte gameplay wil zien van meer dan 1 minuut. Is er eigenlijk al een releasedate bekend??
Waarom staat dit nu ineens bij Xbox One? Is gewoon ook een 360 titel, dus laat het daar gewoon staan.
Is toch ook gewoon een One titel, dus laat het gewoon hier staan. Zie je, werkt beide kanten op. Ergens moet een keus gemaakt worden.
Iedereen hier heeft een 360. Lang niet iedereen, zoals ik, haalt een Xbox One met de launch. Uberhaubt niet denk ik. De massa koopt dit spel voor de 360.
Waarom dit topic niet in beide secties (dat moet kunnen als ik me niet vergis).....everybody happy. Tegen de tijd dat de game uit is, kun je nog altijd kijken waar het beter past...
Maar genoeg mensen, zoals ik, halen wel een Xbone (of PS4) met de launch en kopen de game voor die console. Het is een next-gen game, dus het mag toch best hier? De 360 bezitters worden hier toch niet buitengesloten? Hm, maar moet het topic dan steeds 2 keer aangepast worden? En 2 lopende topics, met dus steeds verschillende posts voor dezelfde game wordt wat verwarrend. Dit probleem gaan we nog vaker hebben met cross gen games...
Nee, je plaatst deze in 2 secties tegelijk; zelfde topic, maar die staat dan zowel bij de One als de 360 secties van het forum. Elke aanpassing/reply zijn dus in beide secties te zien. IIRC, moet dat kunnen....maar tis een hele tijd geleden dat ik met vBullitin gewerkt heb dus kan me vergissen.
Zal wel meevallen. Genoeg scholieren/studenten hier die niet zomaar 500 a 600 euro kunnen ophoesten (aangezien je toch ook een spel erbij moet kopen, gold account). En voor die faalhazen van Microsoft ga ik echt geen zomerbaantje nemen.
Over prijs weten we nog niks en we kunnen net zo goed niet zeggen wie of hoeveel mensen de next-gen consoles gelijk gaan kopen. Je kunt moeilijk zeggen 'ik ga het niet doen, dus blijf de topics maar in het 360 gedeelte houden om mij te plezieren.' Het is ook een next-gen game en het heeft dus even veel recht om hier te staan als in het 360 gedeelte. Geen probleem toch? Jij koopt em voor de 360. Je weet het topic nu te vinden.