Als de server open is, is de server open. Maakt niet uit of je digitaal of disc versie hebt. Volgens Bungie is dat dus zodra het ergens ter wereld 00:00 op 9 September is. En, gezien je met Destiny digitaal kan preloaden, kun je online zodra de servers open zijn.
Ik denk niet dat dit klopt. In de description van de download op xbox one staat toch echt (omgerekend) dat Destiny pas 9 uur sochtends live gaat.
We gaan het zien op 09-09. Ben erg benieuwd. (Al zal ik de game voorlopig nog niet zelf spelen, wegens gebrek aan een One. En ik weiger deze game op de 360 te gaan spelen.)
De game een tijdje niet meer gevolgd. Maar is er ondertussen wat info over de performance op de 360? Heb nog geen One en dat duurt ook nog wel even. Game zou op zich best aardig op de 360 moeten kunnen draaien (hetzij mindere gfx), maar wellicht dat daar door hands-ons wat meer over te zeggen is.
Sorry maar dat is helaas niet waar, zowel Microsoft als Sony zijn diegenen die de digitalgame op een set time unlocken, dit staat compleet los van de servers van Bungie.
Hebbennnnnnnnn Ehhh als ik op een citaat van iemand klik en deze wil toevoegen dan krijg ik hele andere berichten van die persoon. Tis op de telefoon trouwens. Ik mis mn Tapatalk
Ze gaan inderdaad qua loot table, weekly lockout per char e.d. de WoW kant op, maar hoe Datto de lockout toelicht wel een beetje vreemd.. Heb het dan over dat andere mensen met een andere lockout niet zouden kunnen joinen. Heb dit nergens gelezen en in WoW gaat het ook niet zo, als je een gelijk aantal of minder bosses hebt gekilled kun je gewoon een andere groep joinen.
Destiny is dan ook niet een rasechte, pure MMO. Het leent er veel van, maar net zoveel typische MMO dingen neemt het niet over (zoals bv dat je friends moet zijn voor raids).
Hmm klinkt bekend inderdaad, maar volgens mij klinkt die ietsje jonger dan Tom Hanks. Die site is wel héél goed gedaan hoor https://www.destinyplanetview.com/
Wanneer je op http://www.destinyplanetview.com alle points of interest bezoekt krijg je een redeemable code voor een ingame item