Als je idd de filmpjes aan het kijken ben, dan moet je die van de beta pakken dan krijg je genoeg materiaal om er over na te denken of het wat voor jou is Raar.. hele layout is naar de ....
Ik probeer dit maandag wel even haha. "I know this has been mention previously deep in other threads, but I thought it deserved its own thread. I make no promises that this will work, but it appears it will. I am in the USA and tested with New Zealand, you can try others if you wish. 1.) preload Destiny - at this point the listing for the game will say it is downloaded, but is not playable until 12pst 2.) go to settings, system, language and location and change you location to New Zealand - your system will reboot 3.) go to settings, system, time zone and choose Auckland, Wellington UTC +12 4.) go back to the Destiny page - it now says it unlocks at 12 NZST If you are off work on Monday like me and want to play, this may be your best bet."
Denk dat er al nu een patch is dat je dan riskeert al je progress kwijt te raken. Neen risico neem ik niet!
Its 12am somewhere hebben ze gezegd. Ach ga het gewoon proberen,lijkt me niet dat je je save game kwijt raakt als je je regio weer overzet de volgende dag
Bijna bijna bijna!! Voor iedereen die alle 25 codes nog niet geredeemed heeft (17 grimoire, 6 emblems en 2 shaders) Spoiler Redeemen op http://www.bungie.net/en/User/coderedemption GRIMOIRE 1# YKA-RJG-MH9 2# 3DA-P4X-F6A 3# MVD-4N3-NKH 4# TCN-HCD-TGY 5# HDX-ALM-V4K 6# 473-MXR-3X9 7# JMR-LFN-4A3 8# HC3-H44-DKC 9# 69P-KRM-JJA 10# 69P-VCH-337 11# 69R-CKD-X7L 12# 69R-DDD-FCP 13# 69R-F99-AXG 14# 69R-VL7-J6A 15# 69X-DJN-74V 16# 6A7-7NP-3X7 17# 6A9-DTG-YGN EMBLEMS 18# 7F9-767-F74 19# FJ9-LAM-67F 20# JD7-4CM-HJG 21# JDT-NLC-JKM 22# JNX-DMH-XLA 23# 7CP-94V-LFP SHADERS 24# 7MM-VPD-MHP 25# RXC-9XJ-4MH
Die items zijn toch puur cosmetisch ?? Dat boeit mij dus totaal niet, maar toch bedankt voor het mooie overzicht
Correct! Van de eerste 17 is het nog niet zeker, zullen ook rare kaarten kunnen zijn voor bv. Buffs naar bepaalde enemies toe. Ik ben ook niet zo van het cosmetische maar een shader vind ik nog wel wat als ik mezelf in de tower in 3rd person zie. Mooi egaal samengestelde kleuren i.p.v. Alle kleuren van de regenboog als je stukken van verschillende armor sets aan hebt haha. Ennnnn geen dank!
Voor mensen die nog opzoek zijn naar een Ghost Edition voor de PS4: http://forum.xbw.nl/threads/destiny-ghost-edition.174565/
Nice, als ik het goed snap kan ik hem dus via mijn account op de 360 van me broertje halen, hem daarna op mijn one zetten en dan kan hij hem ook via z'n eigen gamertag spelen? En kan ik hem eventueel nog sharen haha