Ik heb er wel zin in, vooral omdat ik de bèta op de 360 heb gespeeld... zal wel aardig verschil zijn op de One!
Hmm, ik heb nog 103 HK dollar over en ik koop denk ik een 3v card voor €50 euro, kan ik deze gewoon op xbox.com koppelen en dat er dan 45 euro(599-103=496=45eu) af gaat? En komen er ook valuta koers kosten bij, kan het niet vinden op de website van hun edit: Valuta extra kosten zijn 1,75%, dit is alleen bij de 3v card, niet bij de voucher?
Heb de PS4 versie gratis gekregen....maar ik twijfel nog enigszins of ik deze titel wel zo interessant ga vinden. Ik vind de Halo serie afschuwelijk, en ben over het algemeen geen fan van spacey shit, maar het hele open world gebeuren in Destiny zie ik wel zitten. Als het mijn game niet is stuur ik hem terug voor steore credit.
Nog maar heel even en dan los! Weet alleen nog steeds niet welke class ik ga nemen . Misschien wel dikke armor titan dude!
Helaas werkt het niet zo op de PS4. Begint toch wel te kriebelen zeg, jammer dat ik moet wachten op woensdag Meest drukke week komt Destiny uit, ik moet geen planner worden
Idd, dan kan ik vanavond uit m'n werk ook nog ff los Dinsdag en woensdag nacht nog even en dan lekker 4 dagen vrij. Nou moet alleen de Intertoys nog even meewerken... Hopelijk krijgen ze mijn fifa + forza bundel vandaag binnen anders fix ik de destiny bundel wel ergens. Ik moet en zal deze game morgen spelen verdomme
Dat is ook helemaal waar, als je kijkt naar de reviews/launches van BF4, Simcity, Diablo III etc dan sloegen de reviews eigenlijk nergens op omdat ze amper rekening hielden met het online gebeuren terwijl dat 90% van die games is.. ze mogen wat mij betreft reviews voor dit soort games gewoon laten , het zou eerlijker zijn om een soort launch day preview te doen. En dan over een week of wat als je tot en met wat endgame hebt gespeeld en weet hoe de online ervaring is een review doen.
Ga deze toch maar wel scoren!! Als ik deze in de US Store haal kan ik hem dan eerder spelen? Omdat het daar vroeger is! Althans NYC dan
Zo open world is Destiny alleen niet. Ik had er zelf meer van verwacht, qua open wereld. Verder een te gek spel, dat wel.