Zo even een klein stukje kijken van een stream van Eurogamer. Wanneer komen er nou echt reviews van deze game binnen? Je zou toch denken vandaag aangezien de game er morgen is
werkt niet, denkt dat ze hem gelocked hebben naar de marketplace waar je hem gekocht hebt. Ik hem hem in US store gekocht maar kon hem niet openen in NZ omdat de optie daar dan niet open staat.
Ah ok... Want ik zie meerdere mensen uit verschillende landen roepen dat ze nu spelen. (op verschillende fora)
Overzetten naar andere regio werkt dus niet. Blijkbaar moet je de tijd aanhouden in welke store je het gekocht heb. Achja morgen kan iedereen los
Alleen als je een fysieke versie hebt of digitaal als je hem uit de Australiƫ of Nieuw Zeeland hebt gehaald.
Dit staat in de nl store, dus ik zou om 0.01 vannacht kunnen spelen als ik het goed begrijp? Indien ik hem van de nl store bestel?
Heb hem ook besteld, beta niet gespeeld. Maar ben een Halo en een MMO fan, dus zal best wel tof zijn. Ik vind 20gb trouwens wel weinig voor een next-gen MMOFPS.
Net even 100 keer op de X knop lopen rammen maar dat werkte dus niet. Die 8 uurtjes kan ik nog wel wachten.