1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

1. Sunbreaker

42,2%
  2. Nightstalker

26,7%
  3. Stormcaller

31,1%
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    500 miljoen is voor de komende 10 jaar :)

Lekker gespeeld vanavond. Party members waren nog een laag level dus even Strike gedaan met wat randoms en ging eigenlijk prima. Awesome cloak gevonden ook. Venus is echt cool en ziet er super uit. En de Shingen C ook gevonden nu. Dat beest uit de Beta. Kan niet wachten om een hoger level te zijn. Sommige armor... Zo cool.

2. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Ja schreef het verkeerd idd. Wel jammer van die sound menu wat mist, want soms is het schieten of zijn de cutscenes wel echt te luid. Muziek is mooi dus dat maakt me weer niets uit.

Maar damn wat een game nu al. Ben nu bij die plek waar je iedereen vind:+

AnubisNefer vindt dit leuk.
  3. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Grimoire cards, is dat je meer te weten komt over het verhaal maar het kan ook bepaalde weapons unlocken.
    Shards heb je nodig voor upgraden voor later van je wapens
    En Spinmetal? die kun je later inruilen bij je factions voor evt glimmer, of vanguard en crucibel marks (waar je dus weer epic gear/wapens mee kunt kopen)

Orb of light kunnen medespelers oppakken als je een super ability heb gedaan waardoor hun super ability weer snel omhoog gaat.

Kevf en AnubisNefer vinden dit leuk.
  4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Iemand???

5. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Ik heb geen idee, maar vind het ook behoorlijk irritant om met random mensen te spelen, die ieder zijn eigen gang gaat.

6. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Snap dat het irritant is, maar het spel mist dan ook een solo modus ala Diablo imo. Als ik in een team zit met gasten die beetje willen rushen dan zit er voor mij geen lol in. Ik wil gewoon relaxt zoeken naar loot.
    Gewoon lekker offline mode erin knallen en er een modus als diablo 3 erin doen, zodat je kunt kiezen welke netwerk type je wilt doen

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Je kan toch gewoon de missies alleen spelen?

8. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Je hebt hier alleen niet zoveel loot zoeken en exploren alleen, dus zo erg is het niet.

9. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Zo net even een leuke sessie gehad met @Burnfout en @LordObsidianBBT

Levelen gaat vrij traag, maar het speelt net zo soepel als de alpha en beta.

ME GUSTA!

Mallakai vindt dit leuk.
  10. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Net gestoot op lvl 7 coole gear gevonden. Alpha en beta niet gespeeld dus alles is nieuw! Nu al zinin raids etc op lvl 20 :D

11. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Oeh, nieuwe robe voor mijn warlock is <3

12. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Niets van verwacht, maar dit spel is vet.

13. XLNC

XLNC Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Devil Walker net verslagen, lastig met ze tweeën.

Jammer dat de servers het niet lekker doen. Constant uit online potjes geflikkerd. Error Destiny Service of zoiets.

Morgen weer een dag...

14. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Eigenlijk snap ik het spel nog niet helemaal.

Je kan alleen spelen maar ook mensen in je team laten komen. Maar kan je dan alsnog gewoon in je eentje de missies doen terwijl andere mensen nog in je gamesessie rond lopen? Want om nou doelloos een beetje rond te schieten en wachten tot iemand anders wat onderneemt is ook niet echt super.

In Borderlands deed ik dat ook. Mensen konden wel mijn game joinen, maar ik ging wel gewoon mijn ding doen en missies volgen.

15. vanDulken

vanDulken Active Member

Leuk Bevonden:
    225
    Ik weet eigenlijk niet of ze dan naar jou geteleporteerd worden als jij de instance in gaat. Ik zou lekker de missies alleen doen tenzij je iemand kent die echt de missies met je wilt doen.

Ik ben bijna level 15. Kan je gewoon blijven wisselen tussen de subclasses zonder dat dat gevolgen heeft?
    Edit: Ja, dat kan.

Laatst bewerkt: 10 sep 2014
  16. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Flink wat uren gespeeld vandaag zeg. Verslavend is de game absoluut. Geen idee of het een spoiler is...maar we zitten nu op
    Venus. Hele toffe nieuwe vijanden zitten daar ook. Goblins heten ze geloof ik.

17. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    PVP vind ik voorlopig nog niet veel aan. Chaotisch en allemaal overpowered shit!

18. vanDulken

vanDulken Active Member

Leuk Bevonden:
    225
    Ik vind de PvP wel erg tof eigenlijk. Persoonlijk vind het ik verhaal maar zwakjes. Het grootste gedeelte van de tijd heb ik geen idee wat ik doe en waarom.

19. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, ja dat sowieso. Het is wel een vette game en het ziet er natuurlijk prachtig uit, maar het is het op een of andere manier niet helemaal. Het is soms zelfs een beetje saai.

20. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Vanaf 7 u vanavond zitten spelen, en opeens was het half 3 8) Tering wat een vette game is dit. Ik kan niet wachten om te ontdekken wat Bungie bedoelde met de uitspraak 'als je level 20 bent begint de game pas.' :D

Deel Deze Pagina