[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

  1. Sunbreaker

    42,2%
  2. Nightstalker

    26,7%
  3. Stormcaller

    31,1%
  1. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Gisteravond ff tm level 4 gespeeld. Leuke vermakelijke game tot nu toe. De maps worden volgens mij wel steeds gerecycled. Had liever met wat random map generation gehad. Voelt anders al snel als herhaling ben ik bang, maar eerst leuk om te spelen, zie wel voor hoelang
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    In het spel zitten omgevingen waar je met zijn allen rond kan lopen en omgevingen waar je alleen met een fireteam (en dus evt alleen) in kan. Dit zijn die delen van een level die noodzakelijk zijn voor het uitspelen van een missie. Daar loop je dus altijd rond met alleen die mensen die je wilt.

    Ik lees hierboven dat PvP overpowered zou zijn. Dat kan toch niet? Je neemt je stats toch alleen mee in de Iron Banner?
     
  3. GeneralJack

    GeneralJack Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik raad iedereen aan om vooral bounties te behalen. Je krijgt daar ontzettend veel xp voor, ik ben nu al lvl 17.
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Hoe bedoel je random gegenereerd? Er is gewoon 1 grote map waar jij de missies kan gaan doen.
    Misschien de Powers? Die zijn heel irritant namelijk :p
    Het is ook handig om gear die nog niet geüpgraded is aan te trekken. Ik had net een nieuw wapen en nieuwe handschoenen en na 2 bounties kon ik gelijk die upgrades aanzetten.
     
  5. knackje

    knackje Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoe komen jullie in een fire team. Ik ben nog helemaal in het begin: de tweede missie op aarde. lekker allemaal snelle monsters in het donker... dus al snel dood. Nu dacht ik, ga terug naar de tower en nodig mensen uit voor een fire team. Maar niemand reageert op een uitnodiging. De eerste keer dat ik op aarde was, liepen er allemaal mensen rond. Samen hebben we toen die eerste missie gedaan.

    Ik heb trouwens mijn MS koptelefoon op, maar hoor niemand. Kan er niet gesproken worden met mensen als je vlakbij staat ofzo? Of moet je dan in een fire team zitten ?
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat kan niet nee :p het is raar geregeld. Zogenaamd een social game, maar het komt totaal niet sociaal op mij over.
     
  7. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Wie hebben er allemaal zin om vanavond vanaf een uur of 7 met een groepje PVP te doen? (PS4)
     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.447
    Leuk Bevonden:
    5.001
    Ik zal er proberen bij te zijn dan!
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  10. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
  11. Robbdie

    Robbdie Active Member

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    11
    Vandaag nog een dagje vrij, dus knallen maar! :).
     
  12. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Kan je de game niet even pauzeren? =( Moest heel even naar beneden, kwam ik weer boven was m'n character dood :'-( Doei bounty...

    Ik had bij de tweede missie op de maan last van een glitch ofzo. Moest door een of andere grote poort heen maar dat ding ging niet open, kon verder nergens heen en er waren verder ook geen enemies te vinden in de ruimte. Uiteindelijk maar terug naar de Orbit gegaan, straks nog maar eens proberen.
     
  13. N1c0

    N1c0 Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    1
    Is het ook mogelijk de Xbox One versie te 'downgraden' naar de 360 versie? Vrienden hebben helaas nog geen X1 en gaan de 360 versie halen.
     
  14. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Die mensen zijn gewoon slecht. :+Iron Banner is als het goed is inderdaad de enige mode zonder balans.

    Edit: thanks nog voor de moral support gisteren hehe. Toch nog wel een aantal uren kunnen spelen. Level 7 nu.
     
  15. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    En ze gaan we vorlijk verder met error's vandaag nummer 3 alweer terwijl ik bezig was met een event op Venus. Word irritant nu....
     
  16. XLNC

    XLNC Active Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    14
    Heb een sniper nu en online is elke raak schot direct een kill, zo overpowered.
     
  17. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Kun je oude gear nog verkopen of iets anders mee doen dan gewoon dumpen?
     
  18. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Dumpen = verkopen.;)
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  19. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Wat krijg je dan?
     
  20. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Als je je oude wapens dumpt krijg je naast geld ook weapon parts. Dit is voor het upgraden van wapens maar hoe gaat dat in zijn werk? Hoor het aantal parts bij de requirements van een bepaald wapen? Of kun je shit craften? Ik pak namelijk allemaal dingen op maar weet niet wat ik ermee moet
     

Deel Deze Pagina