1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

1. Sunbreaker

42,2%
  2. Nightstalker

26,7%
  3. Stormcaller

31,1%
  1. vanDulken

vanDulken Active Member

Leuk Bevonden:
    225
    Welke class/subclass ben je? Ik ben nu level 17 Defender. Net de eerste missie op Mars gehad.

Mallakai vindt dit leuk.
  2. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Warlock Voidwalker denk nog 10 minuten dan level 20.

3. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Vanmiddag de game dan toch gehaald! Nog geen spijt van, speelt weer heerlijk.
    Heb de game totaal niet gevolgd en heb de Beta toen maar eens gespeeld. Die beviel tot mijn verbazing ontzettend en op dit moment ben ik dan ook blij met de aanschaf van de volledige game. Het is voor mij nog even schakelen met alle mogelijkheden maar ik heb het idee dat het spel je wel helpt.

4. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Snel uitgespeeld dan:eek:

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    :)

Destiny - How to Access the Vanguard Armory Preorder Bonus

The Vanguard Armory was a pre-order bonus in Destiny, gaining you early access to content others have to work for. All the weapons/gear have 60 attack power and are uncommon. You must be level 5 to use them. To purchase the gear, talk to the Vanguard Quartermaster in the Tower Hanger. Video above also shows the location!

XLNC vindt dit leuk.
  6. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat toonde ik gisteren al ;)

7. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Nog een code, voor de liefhebbers.

X4C-FGX-MX3

8. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Waar zijn de reviews? Zit er weer zo'n dom embargo op dat die pas een week later gereleased mogen worden? Die hele hype en marketing campaign van Activision slaat me zo hard tegen de borst dat ik betwijfel of ik ooit van de game zou kunnen genieten.

9. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Dan begint het eigenlijk pas.

10. XLNC

XLNC Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Wat kan je dan nog meer doen?

11. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Loot en rep grinden :+

12. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Die missie waar je een enorm zwaard hebt _O_ awesome! Ik kan die zeker nooit ergens krijgen though :p?

Maluku-Ak vindt dit leuk.
  13. DannFR

DannFR Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Dit dus heb hetzelfde, misschien wil ik teveel me eigen gang gaan maar hou ook niet van dat gerush. Gisteren Fireteam team gedaan met vriendelijke die aan het rushen waren en geniet toch stuk minder van de game als alles maar gerusht moet worden.

Edit: drukte per ongeluk op verzenden:+

14. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Spoiler?;)

15. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    Vandaag Destiny binnen gekregen na een mislukte bezorgpoging gisteren.
    Ik twijfel toch nog altijd te veel en denk dat ik het niet leuk ga vinden. De Beta begon al snel saai te worden imo.
    Hij gaat dus terug in de verpakking naar MyCom :cool:
    Ik denk dat ik meer plezier (hopelijk) aan CoD Advanced Warfare ga beleven dan dit.

16. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Krijg je die niet als je hem digitaal hebt gekocht? Bij mij staat er Destiny Digital Guardian Edition.
    Bij die vendor zie ik geen green items :mad:.

17. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Hoe komt het dat iedereen zo positief is over dit spel? Ik heb de beta gespeeld, previews gelezen, het forum hier gevolgd en als grote Bungie fan en liefhebber van lootbased games kan ik hier nog steeds niet enthousiast van worden. Dit spel mist een ziel en ik heb het geval dat ik gewoon een slechte variant van Halo en Borderlands tegelijkertijd aan het spelen ben. Het is zo repetief als het maar kan met ga naar locatie X en kill Y door op zijn oog te schieten. Ik mis de hele charme op één of andere manier.

Waarom stop ik hier dan zoveel moeite in? Nou gewoon, omdat ik er zoveel meer van had gehoopt en gewoon niet begrijp waar iedereen zo enthousiast over is. Het is een game met een budget van 500 miljoen en ik ben gewoon bang voor de toekomst. Grote uitgevers als Ubisoft en Activision hebben het de komende jaren voor het zeggen met hun massive franchises (Call of Duty, Watch Dogs, Assassin's Creed, Destiny, Far Cry etc etc) en er zit gewoon niets leuks voor mij tussen. In mijn ogen maakt Activision hier een geweldige studio als Bungie kapot.

18. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Mis ik ook, wil de muziek wat zachter zette. Wordt helemaal gek bij bepaalde actie momenten met mijn headset op.

@Cliff accept mijn invite ff op psn

Nee hoor, ik ben ook niet weg geblazen.

Hmm, dus je moet ze nog wel gewoon kopen in game :mad:

Ff zo wat random thoughts over de game:

# waarom die 'muis' besturing van menus enzo?
    # Hoezo stopt het level binnen 30s na het completen van een objective |:-|:-|:- Laat mij toch ff lekker rondneuzen. Nu moet ik de boss ofzo in leven laten als ik nog ff wil speuren naar kisten etc
    # waar is de loot? Die paar kistjes is het toch niet allemaal ?
    # Voice ??
    # disconnects/errors bij events

Vind em wel aardig, maar ben nog niet echt om. De mission structuur voelt zeer niet open aan. Grafisch soms mmoi, soms ook butt ugly textures.
    Schieten werkt wel erg lekker, dat dan weer wel...

Jullie gaan allemaal wel hard. Ben nog maar level 4. Wil ook de maps verkennen, ipv van objective naar objective te hollen. Nog meer mensen rond level 4 en pas bij 3 of 4e missie?

19. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Tja het is dus wel die paar kistjes :+ er is echt geen fuck te doen in die explore gedeeltes. Het is gewoon van missie naar missie gaan tbh ;) Je kan wel leuk zoeken, maar die kistjes geven zelfs alleen maar rommel..

20. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Damn, dan ben ik bang dat ik er snel klaar mee ben. Ik had Borderlands achtige loot taferelen verwacht. De maps zijn groot, maar met zo weinig reden tot exploren is het meer opvulling. Eens kijken hoe het is als ik verder ben ...

Deel Deze Pagina