Wat ik net heb gehad snap ik totaal niet van bungie en echt zwaar sucks. Ik ben een titan kreeg bij alle engrant items netjes titan gear. Kreeg ik net een item om dat te engranten krijg ik een legendairy item voor een WARLOCK wtff serieus bungie ???
Kreeg net een Legendary Body Engram, zit er verdomme een uncommon item in . Maar mag niet klagen heb gisteren uit een uncommon engram juist een Legendary gekregen . Normaal heb je hier 150 Crucible marks en rank 3 voor nodig. Dit wapen:
Ik ben nu level 21 door mijn light gear. Maar is er een andere manier, want dit gaat heel langzaam...
Lame... Zijn die exotics dan zo goed? Ik wil mijn Hunter ook op lvl 20, maar geen zin om daar mee te levellen weer
Oei, Gakkie vindt hem niet leuk. Dat is toch wel een teken aan de wand. Jij bent toch vaak heel tolerant t.o.v. games?
Ik weet niet of het hier al gezegd was, dan wel dat jullie er zelf al achter gekomen zijn, maar als je op gear met +light de armour upgrades doet neemt ook de stat +light toe. Zit nu op level 25. Ik heb nog geen een public event gezien trouwens. Behoorlijk jammer want voor de eerste van de dag kan je een strange coin krijgen bij gold rating en ook ascendant shards die je nodig hebt om je legendary gear te upgraden...
Maar gakkie houdt er een hele andere manier van spelen op na. Het exploren valt ook gewoon tegen. Daarvoor moet je dit spel niet spelen.
Heb er een gehad op aarde. Volgens mij tweeten Bungie nog vandaag dat ze het wat opgeschroefd hebben de public events. Moet nu vaker voorkomen.
In de collegezalen Net even de daily heroic gedaan en wat spinmetal gefarmed op Earth, maar ook op Earth geen public event gezien. Nu in de herkansing op de maan.
Haha zonde man.. Ik heb helaas 2 veel vrije tijd waar ik geen zin in heb, door een dubbele hernia waarvan 1 zware. Maar heb er 5 gehad vandaag 3 complete en 2 niet!! En heb ze allemaal op aarde gehad. Ben dan wel al lvl 20.