Iemand een makkelijke manier om aan Hadronic Essence te komen? Wil m'n armor upgraden maar kom er 9 te kort
Net een strike gedaan en kreeg gelijk amor met light. Er staat verder niks bij of het light is of niet? Heeft je lvl van light nie tmet je defence punten te maken?
Nog mensen die dinsdag 26 zijn? Ons team op PS4 heeft denk ik 4 man op 26 dus we zoeken er nog 2. Mensen kunnen mij adden op Sunstorm__GT. Keuze van Exotic is lastig. Je kunt maar 1 wapen en 1 armor exotic hebben... Primary wil je eigenlijk alleen maar een AR gebruiken. Heb een legendary Pulse Rifle van 280 damage maar mijn lvl18 groene AR van 186 damage heeft gewoon veel meer dps... Ik snap je vraag niet. Als je armor met light hebt dan zit er light op. Als je de defense upgrade krijg je er nog meer light op. Je kan je totaal zijn als je de curser op je lightlvl zet.
Het lijkt mij dat de 280 en 186 damage al per seconde is. Heb je mij al gerekend bij dat team van 4 man? Ik zit op 25.75, en moet met upgrades op m'n legendary helm wel de 26 halen. Nu nog een goed wapen vinden. Edit: ik ben een titan defender trouwens.
armor dismantlen De enige 'snelle' manier zou zijn als de cryptarch (die gast die engrams decrypt) groene armor verkoopt. Die kan je dan kopen en dismantlen
Nee nog niet Dan komen we op 5. Wat is je GT? Lijkt mij idd ook op de DPS. Zeker omdat de legendary allemaal 248 als base hebben. Maar toch gaan de vijanden stukken sneller neer met een AR met vele lagere DPS....om ik moet het me verbeelden maar dat gevoel heb ik constant. Ook bij de andere spelers die een lagere DPS wapen hebben.
Tja, dps is ook niet alles in dit spel. Hand Cannon is namelijk een beest, maar zal dps 'wise' niet bovenaan staan. Overigens is die damage de base damage en niet de damage per seconde. Impact is trouwens erg belangrijk. Die zorgt voor een multiplier
Die vrouw naast de New Monarchy is de enige plek daarvoor zeker? Ik zat ook al te zoeken of ik ergens anders wat kon vinden Shaders Shaders are collected from the Postmaster in the Tower. 7MM-VPD-MHP – Double Banshee RXC-9XJ-4MH – Oracle 99 Heb je deze btw al geredeemed op bungie.net?
Prijs jezelf gelukkig ik heb nu uit 11 legendary Engrams 8 rare's, 2 legendary's (2 fusion rifles die ik niet gebruik) Spoiler en in 1 zaten exotic gloves! Dezelfde die Xur nu verkoopt, dus kan m'n strange coins blijven sparen tot volgende week, heb er nu 14 Voeg me toe trouwens op PSN voor de raid volgende week, k denk dat 6 lvl 26 players me wel gaat lukken! Gok dat ik tegen die tijd wel lvl 28 ben PSN = NaiZuro
Wtf? Ben level 21 en was op aarde wat aan het farmen bij Devils Lair, Komt er een public event en moet ik een Reaver Captain neerschieten. Maar die gast kreeg totaal geen damage en zijn shield was ook steeds up. Bug?