1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

1. Sunbreaker

42,2%
  2. Nightstalker

26,7%
  3. Stormcaller

31,1%
  1. PrutserNL

PrutserNL a Cool Breez3

Leuk Bevonden:
    129
    Bedoel net:mad: game en laptop opschoot gaat niet samen, blijk maar weer.

2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Die kom ik ook al twee keer tegen en is inderdaad niet neer te halen. Ik kwam tot 80% van zijn health ofzo na 4 minuten schieten. Die barrier refillt heel snel en is ook nog eens enorm groot

3. vanDulken

vanDulken Active Member

Leuk Bevonden:
    225
    Weer een legendary engram. Ik ben nu 3 uit 5 volgens mij. Heb een legendary helm, boots en auto rifle uit engrams. Nog niets gekocht.

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zal wel niet helemaal de bedoeling zijn denk ik?

Game is best verslavend nu. Met dat grinden blijf je bezig haha. Console vanochtend om 11:00 ofzo aangezet en hij staat nu nog steeds aan. Niet de hele tijd gespeeld maar zolang staat mij xbox nooit aan. :p

5. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    hoe krijg je die in godsnaam...
    Lijkt mij niet de bedoeling nee :+ was echt mission impossible.
    Zeker verslavend. Alhoewel ik het wel irritant vind dat ik gewoon geen betere gear vind :mad:! Blijf op level 21 hangen

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Kwam er dus net ook weer een tegen op Mars. En daar gebeurde hetzelfde bij. Hmm.
    Shield is idd sterk. Maar toen ik mij LMG pakte die veel kogels heeft en veel impact. Toen was die shield zo neer en hadden wel hem ook snel neer.

Btw Magnum blijft awesome. Alleen maar headshots met die dingen van zo ver haha. Vooral op Cabal met die dikke koppen. :p

7. Marcelinho_NL

Marcelinho_NL Active Member

Leuk Bevonden:
    61
    Strike playlist enzo van lvl 18, 20, 22, 24 ,26

XLNC vindt dit leuk.
  8. vanDulken

vanDulken Active Member

Leuk Bevonden:
    225
    Ik heb er drie als reward bij PvP gehad, eentje in de daily heroic van vandaag en twee als drop van normale enemies tijdens patrol. Had me vergist, heb er 6 gehad, waarvan er 3 daadwerkelijk een legendary waren.

9. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Wooei vandaag lvl 17 geworden en bijna 18. Had met een potje skirmish echt een mooi moment.

Speel als titan defender. Had mijn shield klaar om te gebruiken.

Er kwam zo'n message dat er heavy ammo was en zag gelijk dat ene icoontje verdwijnen en mijn team mates liepen onder me (eart map) dus die waren het niet. Zie opeens zo'n dude cool met zijn rcket launcer swingen en schiet richting mijn 2 teammates. Ik spring omlaag en gebruik mijn shield ... En woei! Alle 3 nog in leven als 3 bazen!

WinterBase en GoDz ViSioN vinden dit leuk.
  10. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Hehe, dat zijn de mooie momenten inderdaad. :)

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Damn Golden Gun met Combustion perk is ook super in PVE. Echt alles ontploft dan en ideaal voor grote groepen. Dat vond ik het enige nadeel aan Golden Gun het is niet extreem goed als je gerushed wordt door veel enemies, Maar met Combustion is dat geen probleem meer.

12. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Zowel Polygon als Gamespot geven hem een 6. Dat is tegenwoordig echt laag hoor. Hoewel ik me vooralsnog heb vermaakt met de game (lvl 18 en story uit, nu endgame grinden) kan ik me in veel van de punten vinden.

13. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Ik ben het totaal niet eens met al die flamende reviews. Maar dat komt ook omdat destiny naar mijn mening totaal doet wat ik er van verwacht had.

Toen destiny net naar buiten gebracht werd vond ik het verdacht veel lijken op het mp pve gedeelte van resistance2. En dat is voor mij een hele dikke plus.

Het pvp gedeelte is misschien niet perfect maar met de tijd zal dat beter worden. Er wordt continu (nu al) gewerrkt aan nieuwe content/balans etc) hoe destiny nu is zal het over een maand of 2 al niet meer zijn. Je moet het alleen wel de kans geven die het verdient.

Reviews met slechte cijfers zijn niet positief, maar je moet toch eerst zelf spelen om het te ervaren. De halve wereld was in ban van gow en ik vond er geen hol aan. Het is dus allemaal persoonlijk.

Geef het gewoon een kans en oordeel zelf. En beoordeel destiny in wat het is en niet hoe mensen via mensen via site gezegd hadden hoe het was maar niet is en het wezen moet zonder dat het het is maar er is wel een eindbaas....

AnubisNefer vindt dit leuk.
  14. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Wow die AI soms |:-

Moest de
    Gate Lord op Venus
    verslaan en dat was dus een grote robot, maar damn soms is die AI ook niet slim hoor. Ik sprong boven op een plek waar je een beetje kon schuilen, maar wat doet die dan de hele tijd. Blijft die gewoon staan en ik had geen enkel moeite meer om hem neer te halen. Even 3 missiles en mijn power en hoppa hij was neer |:- En dat moest een sterke baas voorstellen:+

15. Marcelinho_NL

Leuk Bevonden:
    61
    Nou ik heb wat raars zeg en baal een beetje enorm ervan.

Ik heb 910 vangaurd reputation noi doe ik allemaal bountys enzo maar me reputation blijft op 910 hangen vind het beetje vreemd ? doe ik wat verkeerd ? Mijn vangaurd marks krijg ik wel gewoon

16. vanDulken

vanDulken Active Member

Leuk Bevonden:
    225
    Draag je een class item van dead orbit/fwc/new monarchy? Dan krijg je geen rep meer voor crucible en vanguard.

17. Marcelinho_NL

Leuk Bevonden:
    61
    Ja, Nou even veranderen dan bedankt!!

Al die revieuws die mensen snappen er niks van!! Scores al helemaal niet. Spel in niet vernieuwend, spel is eentonig. Mensen snap dat dan.
    Net als bij World of Warcraft.
    Doe je ook regelmatig de zelfde instances, Heroics, en Raids. Daar ben je toch ook steeds bezig met spullen verzamelen gear en wapens??
    Daar is het toch ook steeds doe dit, doe dat, doe zus, en doe zo door middel van quests ?
    Nou hier werkt het niet anders maar ook zo!!
    Hier moet je van houden!!
    Dit is nog maar het begin van destiny, Er komt nog heel veel meer met Updates en Dlc zoals bij GTA.
    Zoals ik al heb gezien zijn er heel veel deuren dicht heel veel plekken waar je naartoe kunt maar er een gesloten deur is!!
    Ik neem deze mensen met hun revieuws en scores totaal niet serieus.
    Bij die mensen is het soms hersenloos gamen en weinig moeite nemen om het spel te snappen vind ik!

Destiny op dit moment is nog niet eens een kwart van wat er komen gaat!!

Laatst bewerkt door een moderator: 14 sep 2014
  18. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    Ben nog steeds level 10, krijg je als je 7 dagen in de week werkt :+

Nol en HanTheMan vinden dit leuk.
  19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    X betekend uur van de dag.

"It seems many of you are confused or lost as to where and when Public Events happen. Most are fromhttp://www.destinypedia.com/Public_Event

Old Russia (Earth)

The Steppes

Event: Defeat Extraction Crews
    Start Times: ~~ X:15-X:25 & X:45-X:55 ~~ (?) X:55-X:00

Mothyards

Event: Defend the Warsat or kill boss
    Start Times: X:00 & X:30

The Divide

Event: Defeat Devil Walker
    Start Times: X:10-X:15 & X:40-X:45

Rocketyard

Event: Kill Hallowed Knight
    Start Times: X:30

Forgotten Shore

Event: Kill Fallen Captain
    Start Times: ?

Skywatch

Event: Defend Warsat OR Fallen & Hive war
    Start Times: X:00-X:05 & X:30-X:35
    Ocean of Storms (Moon)

Hellmouth

Event: Defeat Extraction Crews
    Start Times: X:35-X:45 (?)

Anchor of Light

Event: Defend the Warsat
    Start Times: X:00-X:05
    Meridian Bay (Mars)

The Hollows

Event: Kill Cabal Engineer
    Start Times: X:05-X:10(?) & X:50-X:55

Buried City

Event: Kill Vex Machine or Cabal Engineer
    Start Times: X:50-X:55

(Venus)

Ishtar Cliffs

Event: Prevent Vex Sacrifices
    Start Times: X:35-X:40"

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Heb destijds wel 15 codes ingevoerd, maar helemaal niks gekregen.

Dat is waar ik het laatst over had. Denk dat ze modifiers gebruiker zodat lagere levels meer tegenstand bieden. Echter ga ik nu sneller door lvl5 vijanden dood dan 20 en ook kom ik lowlvl elites tegen die ik geen damage kan doen.

Deel Deze Pagina