1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

1. Sunbreaker

42,2%
  2. Nightstalker

26,7%
  3. Stormcaller

31,1%
  1. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Van alles. Herhalend. Te weinig loot. (Te)veel grinden, constant dezelfde strikes en patrols doen wordt saai. Veel game elementen zijn echt gemaakt om je uren bezig te houden zonder je te rewarden. MP unbalanced, SP saai, story was meh, loop van A naar B en scan en kill waves. Te veel om op te noemen

Gakkie, MAD 1976 en Servantes vinden dit leuk.
  2. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Balen man, snap het wel een beetje. Welke genres speel je normaal?

Begrijpelijk, toch jammer dat het vooral Remastered games zijn die er echt toe doen, TLoU, Diablo, Tomb Raider. Wie weet brengt oktober/november hier verandering in. Toch verstoot Destiny 1 van deze 3 uit mijn top 3.

Haha, wow, speel je vaker MMO's (zonder de discussie te starten waarom Destiny wel of geen MMO is)? Ik zelf heb nog nooit een MMO gespeeld dus voor mij is dit prima om op te starten :p

3. vanDulken

vanDulken Active Member

Leuk Bevonden:
    225
    De raid maakt een hoop goed, geloof me.

Echt balen, ja. Ik heb nog even gekeken, maar hij wordt niet als de eerste baas gerekend, eerder de tweede of derde. Ik kan op de app op m'n telefoon niet die raid status vinden. Misschien dat iemand anders kan kijken hoe ver we waren?

4. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    Zeker jammer, al maak ik voor tlou wel een uitzondering. Ik heb overigens ook met heel veel plezier inFamous SS en FL gespeeld, ondanks de gebreken bleef ik maar doorgaan.

5. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176

Ja nu nog 5 anderen vinden die zo lang diezelfde strikes enzo willen doen om uberhaupt die raid te starten

6. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
  7. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Nee, niet het beste. Maar vind het wel een goed en leuk spel, ondanks de mankementen.

Ondanks dat ik dus echt wel plezier heb met Destiny, ben ik het helemaal 100% met je eens.
    Ik vraag me dus ook af hoe lang ik het leuk blijf vinden.....

Vraag me ook af of last gen de game niet tegen heeft gehouden......

8. vanDulken

vanDulken Active Member

Leuk Bevonden:
    225
    Wij hebben hem al gespeeld met 6 van het forum. Maluku van het forum was er nog niet bij wegens vakantie en m'n broertje zit ook bijna op het goede level en ik verwacht dat er wel meer op het forum level 26 gaan halen.

9. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Ik ben nu bijna level 24, als ik het juiste level ben wil ik ook wel een keer meedoen :D

10. Eetstokje

Eetstokje Active Member

Leuk Bevonden:
    65
    Hebben we eigenlijk al een forum stuk waar deze raids goed georganiseerd kunnen worden? Want naar mijn gevoel is het 'speed-dating topic' niet overzichtelijk genoeg hiervoor.

11. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Ik hoop zelf ook van het weekend richting de 26 te gaan. Lijkt me super eens een raid te doen!

12. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Dit bijvoorbeeld. Destiny is gewoon geen legendary game. Phun intended :p

13. NaiZuro

NaiZuro War, war never changes...

Leuk Bevonden:
    74

Nu ik zo kijk inderdaad, we hebben 1/4 gecomplete! Dan was dit de 2e die we op 10-15% hadden :D

Gaat vrijdag goed komen! Mooi wat ascendent material farmen dan kan ik misschien nog net 28 dingen

14. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Zo dichtbij.. vrijdag gaan we het simpel halen! hoop ik!

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Doe je ding, daarom hebben we een subforum. Zorg wel voor een duidelijke topictitel.

16. Eetstokje

Eetstokje Active Member

Leuk Bevonden:
    65
    Ik zal vanmiddag eens kijken wat ik er van kan maken ;)

Kevf vindt dit leuk.
  17. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Hmmmm, Ik zie dat toch anders. Paar filmpjes van Raids bekeken en het enige anders is meer enemies die veeeeeeeel meer hp hebben en bosses die gewoon bullet sponges zijn waar je een half uur tegen aan kunt schieten. Exciting ... :confused:

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Vandaar dat we al een item gekregen hadden.

Vrijdag ben ik misschien al 29. Beetje geluk hebben met shards :)

Nee dat is het zeker niet. In de raid draait alles om samenwerking en tactiek. Ik geloof ook noet dat als je het met 6 randoms zonder mic doet het gaat halen.

19. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Jij beschrijft nu Strikes, de raid heeft wel degelijk mechanics waar je rekening mee moet houden of gebruik van kunt maken ;).

20. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik zeg ook niet dat je niet moet samenwerken, maar tis toch echt wel zo dat de grootste moeilijkheidsgraad zit in de grote aantallen en de ontiegelijke hoeveelheid hitpoints van bosses....

Deel Deze Pagina