Echte MMO animaties. Best jammer idd. Daarnaast heeft het nog steeds een Halo gevoel en heb ik gevoel dat Bungie ook niet echt hun best doet om dat te vermijden. Game staat op me radar maar kijk het nog even aan.
Pluspunt IMO. Aangezien ze Halo gemaakt hebben, is dat natuurlijk ook niet zo gek...ze doen natuurlijk altijd bepaalde dingen op een Halo-manier....het zit in hun DNA zeg maar. Zelfde als dat Titanfall een CoD-vibe heeft.
Yup. En als 343 ons geen goede Halo geeft, dan maar Bungie. En over de 'MMO animaties'... 1) ik vond dat best meevallen, en 2) het eerste wat ik dacht toen ik het zag was 'yay, dit is dus allemaal ingame'. Graphics zien er imo top uit. Met soms ook eerder een Mass Effect vibe dan Halo.
Pre orderd bij Amazon.uk. Heel veel zin in de beta die begin 2014 van start zal gaan. Zo jammer zodat ze op eind van het filmpje nog even Cod aanhalen.... Tssssss Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
Ik zit in de beta, hier heb ik trouwens nog wat codes die hoogstwaarschijnlijk ingame spul geven, deze kunnen door iedereen worden ingevoerd. 1: Warlock: YKA-RJG-MH9 2: Hunter: 3DA-P4X-F6A 3: Titan: MVD-4N3-NKH 4: Rixis: TCN-HCD-TGY 5: Old-Russia: HDX-ALM-V4K 6: Hive: 473-MXR-3X9 7: Moon: JMR-LFN-4A3 8: Gjallorhorn HC3-H44-DKC
Ik weet niet, ik vind het zonde om hem te preorderen voor de 360, die oude hardware levert dan veel in tov de nextgen versie