Body is het beste om exotic te hebben. Daar zitten de meeste stats op. Je kunt idd switchen. Ik zou als je genoeg motes of light hebt beginnen met de engram. Sowieso kun je anders alleen cosmetische items kopen voor die motes.
Nadeel van de wapens is dat je nog steeds meerdere legendaries mee moet nemen. Heb je een exotic primary aan staan en wil je een exotic special equippen moet je eerst weer de primary switchen. Denk dat de primary het belangrijkste is om exotic te hebben. Auto rifle en pulse rifle zijn de beste daarin. 3e beste kunt je denk ik een fusion rifle hebben. De rest is meh. Sniper zijn weinig kogels en een fusion doet vaak meer damage. De heavy weapons heb je sowieso vaak weinig ammo voor en zul je vaak de minste damage mee doen in het totaal. Hoop zelf op een auto rifle morgen bij Xur aangezien ik morgen al een exotic pulse rifle van de bounty krijg.
Eindelijk? Kans is minimaal klein hoor. Ik heb uit 400 rare en 75 legendary maar 1 item van een hoger niveau gehad. Van de rest in mijn vriendengroep is er maar 1 rare in een legendary veranderd en voor de rest niks. Kans is zelfs velen malen groter dat het minder wordt. Is echt geluk hebben hoor
Net nog voor een vriend gedaan. Met zn 2en. Echt easy hoor. Maar als wizards komen moet je wel de juiste wapens gebruiken. Solar Fusion Rifles zijn het beste imo. Ik heb er 3 legendary altijd van bij. Toevallig ook allemaal dezelfde alleen een ander element. Wizards kun je btw zo makkelijk dodgen. Ik word op dat stuk niet eens door ze geraakt dus mijn lvl en wapens doen er niet eens toe. Heb alleen genoeg ammo nodig
Sowieso maakt je lvl heel veel uit. Tussen 23 en 24 zit een gigantisch verschil. Dat is overigens voor ieder lvl zo!
Als je op PS4 speelt mag je me wel adden dan help ik je er wel mee hoor. Sunstorm__ GT.
Laatst bewerkt: 19 sep 2014