1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

1. Sunbreaker

42,2%
  2. Nightstalker

26,7%
  3. Stormcaller

31,1%
  1. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik betwijfel het man. We spelen allemaal met Legendary wapens en niet minder dan decent armor. Op een gegeven moment komen er bij die deur een stuk of 4 wizards en dan is het gewoon klaar. Inmiddels wel level 24 maar ik betwijfel of dat iets uitmaakt.

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Body is het beste om exotic te hebben. Daar zitten de meeste stats op. Je kunt idd switchen. Ik zou als je genoeg motes of light hebt beginnen met de engram. Sowieso kun je anders alleen cosmetische items kopen voor die motes.

Nadeel van de wapens is dat je nog steeds meerdere legendaries mee moet nemen. Heb je een exotic primary aan staan en wil je een exotic special equippen moet je eerst weer de primary switchen. Denk dat de primary het belangrijkste is om exotic te hebben. Auto rifle en pulse rifle zijn de beste daarin. 3e beste kunt je denk ik een fusion rifle hebben. De rest is meh. Sniper zijn weinig kogels en een fusion doet vaak meer damage. De heavy weapons heb je sowieso vaak weinig ammo voor en zul je vaak de minste damage mee doen in het totaal. Hoop zelf op een auto rifle morgen bij Xur aangezien ik morgen al een exotic pulse rifle van de bounty krijg.

Eindelijk? Kans is minimaal klein hoor. Ik heb uit 400 rare en 75 legendary maar 1 item van een hoger niveau gehad. Van de rest in mijn vriendengroep is er maar 1 rare in een legendary veranderd en voor de rest niks. Kans is zelfs velen malen groter dat het minder wordt. Is echt geluk hebben hoor ;)

Net nog voor een vriend gedaan. Met zn 2en. Echt easy hoor. Maar als wizards komen moet je wel de juiste wapens gebruiken. Solar Fusion Rifles zijn het beste imo. Ik heb er 3 legendary altijd van bij. Toevallig ook allemaal dezelfde alleen een ander element. Wizards kun je btw zo makkelijk dodgen. Ik word op dat stuk niet eens door ze geraakt dus mijn lvl en wapens doen er niet eens toe. Heb alleen genoeg ammo nodig ;)

Sowieso maakt je lvl heel veel uit. Tussen 23 en 24 zit een gigantisch verschil. Dat is overigens voor ieder lvl zo!

Als je op PS4 speelt mag je me wel adden dan help ik je er wel mee hoor. Sunstorm__ GT.

Laatst bewerkt: 19 sep 2014
  3. NaiZuro

NaiZuro War, war never changes...

Leuk Bevonden:
    74
    Ben bang dat Gforce gelijk heeft, op lvl 23 deden @Merliin en ik de heroic weekly strike met z'n 2'en

4. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    @GForce 400 rare en 75 legendary damn... Slaap jij wel? Ik heb na 40 uur welgeteld 1 legendary engram gehad. 8)

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Hoe weet je welke wapens het beste werken in PvE?

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Die van deze week? Die van vorige week was easy maar om een of andere manier is die van deze week best lastig. Zeker als die 4 witches komen.

---

The newest event for Destiny is starting on Tuesday, Sept. 23rd and ends October 6th. It’s called the Queen of Wrath and brings new bounties and challenging mission modes for those that want ultimate rewards.

• Brave New Bounties – The Queen’s Wrath – (9/23 – 10/6): The Queen’s emissary is prepared to reward Guardians who extinguish the enemies of the Reef. New bounties will be available and challenging mission modes await those who prove themselves.

Laatst bewerkt: 19 sep 2014
  7. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik had het vrij gemakkelijk gehaald met prutser en avdp (?). Ik probeerde het eerst met iemand van 21 en 22 en dat was echt moeilijk omdat zij ook geen vuurwapens hadden.

Die wizards moet je idd met vuurwapens aanpakken of met vuur skills (Hunter en warlock). Dan met pogoth als je binnen komt helemaal links achter zodat je aan je linkerkant dat lagere plateau hebt.

PrutserNL vindt dit leuk.
  8. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Daar ben ik het dan weer wel mee eens, al is het maar voor de afwisseling.

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Daedaluss, NaiZuro en Maddmonkey vinden dit leuk.
  10. Dave Paparazzi

Dave Paparazzi Active Member

Leuk Bevonden:
    15

Mijn exotic armor en hand cannon.

AnubisNefer vindt dit leuk.
  11. PrutserNL

PrutserNL a Cool Breez3

Leuk Bevonden:
    129
    Die helm is echt gaaf!!

12. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Queen's Reef? Nice :) Dat is het enige wat erover bekend is?

Toch wel jammer dat ze niet een level hebben in de Reef! Had wel leuk geweest. Vraag me trouwens wel af hoever de planeet Jupiter af is. Ze hebben er wel een MP level van gemaakt, gek genoeg.

@Hybrid, wees blij met je exotic item! Die dingen zijn echt heel erg zeldzaam. Gisteren gefarmed (uurtje of 2) en kreeg een hele hoop blauwe maar geen paars. Heb nu ondertussen wel de nodige upgrades e.d dus ik kan er weer even tegenaan. Misschien die Xür maar is misbruiken komend weekend :+

Multiplayer blijft hit-and-miss helaas. Zo heb je potjes waarbij je vijanden als bosjes neervallen ... en bij andere lopen ze vrolijk verder nadat je een raket iemand z'n hol in schiet.

[EDIT]
    Lees nu trouwens dat Engrams die droppen naar je toe gestuurd worden (per mail? Postmaster denk ik) als je ze niet oppikt. Handig! Blijft alleen jammer dat sommige spelers nog steeds hun plek willen "claimen". Dat terwijl IEDEREEN de loot krijgt. Al sta ik 4 uur stil op één plek, dan nog zou ik een Legendary Engram kunnen claimen.

13. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Weet niet of deze al waren gepost, maar voor de zekerheid.

Shader Codes:

Double Banshee - 7MM-VPD-MHP
    Oracle 99 - RXC-9XJ-4MH

Emblem Codes:

Sign of the Finite - 7F9-767-F74
    Binding Focus - FJ9-LAM-67F
    Illusion of Light - JD7-4CM-HJG
    Ab Aeterno - JDT-NLC-JKM
    Field of Light - JNX-DMH-XLA
    Lone Focus, Jagged Edge - 7CP-94V-LFP
    Note of Conquest - X4C-FGX-MX3

14. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Is dit ook voor de PS4? En doe je dit gewoon via de Redeem Code functie van Xbox/PS zelf, of kan dit ergens in het Destiny menu?

15. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Ik weet niet of het cross platform is, maar ik denk het wel. Je kan code redemen via:

www.bungie.net/sr/User/coderedemption

Daz vindt dit leuk.
  16. vanDulken

vanDulken Active Member

Leuk Bevonden:
    225
    Hoe laat is die Xur er? Om 11 of pas aan het eind van de middag?

17. Dave Paparazzi

Leuk Bevonden:
    15
    Zo om 11 uur als het goed is.

18. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ze werken ook voor de PS4. Bedankt!

19. Dave Paparazzi

Leuk Bevonden:
    15

Tijden van die Strange Coin Dude

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Het is idd 11:00 voor ons. Weet niet of die lijst GMT is? Als het PST is het fout denk ik. Dan moet het 02:00 zijn.

Deel Deze Pagina