De tijden zijn pst van die lijst, want die was ik ook al tegengekomen. Zelf dacht ik me inderdaad 11 uur te kunnen herinneren, ook omdat alles om 11 uur gedaan wordt.
Om 11 uur veranderen de bounties ook... dus ik ga er gewoon vanuit dat Xûr rond 11 uur weer staat te venden . (heb 25+ coins, dus ben erg benieuwd of ik wat tofs kan scoren)
Hoe kom je het snelst aan die coins dan? Ik krijg ze soms sporadisch in één keer. Soms geeft die schele Cryptarch me een munt uit een blauwe engram
Liever een strange coin dan weer een waardeloze blue. Haha, er staat een groep van 6 man op Xur te wachten in de tower.
Ik ben nu level 17, maar ik haal dit weekend wel level 20. Nu heb ik diverse bleu items, maar ook meerdere green items met betere stats. Welke moet ik nou dragen en heb ik nog wat aan die bleu items (die voor een lager level geschikt zijn) als ik straks level 20 ben?
Die weekly strike is een goede manier en public events ook (je kan met elk poppetje een strange coin krijgen per dag voor de eerste gouden event). Daarnaast heb ik uit 6 legendary engrams 8-9 coins gekregen ofzo Ik zou blue engrams bewaren totdat je level 20 bent Qua items op dit moment maakt het neit zoveel uit wat je aan doet. Als jij veel betere groen hebt, is dat prima. Op level 20 gaat toch alles de deur uit
Legendary engrams zijn ook zo gaar, heb er wel 10+ gehad maar nog maar 1x een legendary item gekregen (en die was voor een hunter... tsja leuk als Titan)
Hij is er trouwens, maar staat nu in tower north bij de grote ronde deur rechts. Hij verkoopt een titan striker helm, lucky raspberry chest voor hunter, sunbreaker gauntlets voor waralock, Gjallarhorn exotic rocketlauncher en exotic chest engram. Ik heb deze gekregen uit de engram: Had liever de andere chest, maar ik heb minder motes dan ik dacht. Nog 12 voor nog een engram... Ik den kdat ik van m'n coins maar die gjallarhorn koop. Je kan trouwens voor 2.4 k glimmer en 77 spinmetal coins bij hem kopen. Kan maar eenmalig.
Level 26 nu! Sunbreakers gehaald, kreeg de Hunter chest armor uit de engram en ik moet nu nog 3 coins voor de Rocket launcher @Ron76 jep
Meh Hunter chest armor valt tegen. Misschien toch meer even extra Motes of Light halen voor de Engram. Moet er nog een paar voor 23.
Die had ik ook in m'n anagram alleen heb ik nu ook die Helm of Inmost... dus ik kan niet beide equippen wat toch best wel jammer is.
Die helm is voor een striker en ik speel defender, dus die heb ik niet gehaald. Als het die helm was die enemies in je schild verblindt had ik die genomen ipv de chest
Die Engram kan nog steeds random zijn toch? Heb nog een paar Motes of Light nodig. Maar zit ik straks met een warlock chest ofzo.. Die chest die ik nu op voor de Hunter is niet super mooi. Maar de upgrades zijn wel perfect voor mij. Al die upgrades helpen mijn wapens die ik ook veel gebruik.
Mijn exotic chest is ook moeilijk lelijk. Hij kleur niet eens mee met de rest, heel naar. De effects zijn extra special en heavy ammo en een derde granaat. Ik hoop nog genoeg motes te halen voor nog een kans op die ander, maar ik ben bang dat dat pas volgende week wordt. Denk dat ik mn ascendant shards maar op mn gauntlets en legs ga gebruiken...
@Hybrid, huh? Ben jij pas level 23? Dacht dat jij al ergens op de 25~26 zat man. Ik schoot gisteren ineens fijn van 22 naar 24. Gaat de goede kant op. Zou alleen heel graag zelf een Legendary Primary willen hebben en twee Exotics op mijn armor. De rest komt vanzelf wel. Nu nog een goede methode zoeken om Glimmer te farmen als een malle. Verbrand er doorheen als een gek. Iemand een goede, snel werkende, methode? Ik mag hopen dat je de kleuren aan kan passen met een shader? Of is 'n Exotic maar één kleur?
Exotics zijn eigenwijs en veranderen niet van kleur erg spijtig. @RVDV Voeg me maar toe op XBL (TheNightbringer) ik ben waarschijnlijk vanmiddag wel ff online. @Rampage Je krijgt van die glimmerboost drops, gebruik die tijdens de strike missies helpt wel aardig wat! @Hybrid Ze zijn voor zover ik weet gewoon random, al had ik dan geluk i guess.. toch jammer dat je niet 2 tegelijk kunt gebruiken...