1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

1. Sunbreaker

42,2%
  2. Nightstalker

26,7%
  3. Stormcaller

31,1%
  1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Helemaal kut? Dat is gewoon prima hoor.

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Gaat hier de laatste twee dagen wel goed. Eerst kreeg ik helemaal niks uit mij Legendary engrams. Maar de laatste twee dagen 2 exotic gekregen en een legendary auto rifle. Misschien heeft rank er ook iets mee te maken? Ben 26 nu.

3. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144
    Wat gebeurt er met engrams die je niet op kunt pakken om dat je slots vol zijn, gaan die na de Postmaster toe?

4. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    als het goed is wel ja

5. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144
    Nice, vandaag eens een uurtje gaan farmen.

6. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Je kan gewoon de rest dismantlen he ;) groen is alleen nuttig voor materialen dus direct weg doen die hap

7. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Damn ik moet deze exotic helm! Daarmee blijft de radar ook inbeeld als je aan het aimen bent.

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik heb er nog geen 1..

hele ochtend zitten spelen, daily mission, daily strike, lvl 20 strike playlist , lvl 22 strike playlist (ik ben 21) , bounties gedaan ..

en alleen maar groene rommel

heb echt geen idee wat ik nou moet doen om betere gear te krijgen

Ben nu maar gestopts omdat ik voor de 5e keer vandaag dezelfde strike kreeg. Heb 1 keer een andere gehad, voor de rest alleen maar 'Winter's run'

en nu kreeg ik hem net zelfs 2 keer achter elkaar.. daar heb ik dus echt geen zin in

9. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    2uur lang zitten farmen en geen enkele legendary, terwijl een andere gast er 2 kreeg.

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik vanaf half acht vanochtend dus jij mag niet klagen :+ 5 uur gespeeld en niks aan over gehouden

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Op level 21 was het bij mij ook schaars.

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    En dan constant dezelfde locatie? Saai. Ik ben nu lvl 20 en gisteren wat met Cookie wezen Carmen. Schoot ook niet op. Paar ker wat groens. Wellicht ligt het ook aan andere variabelen.

13. Xandorra

Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

Leuk Bevonden:
    554
    Allereerst.... joehoe TP werkt weer.
    Ik vermaak me nog steeds prima met Destiny.
    Ben bijna level 27 en heb best leuke gear

14. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Dan heb ik inderdaad geen reden om te klagen met mijn 3 coins, 9 blauwe engrams en aardig wat glimmer ;-)

15. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Heb ook een tijdje voor de beruchte deur op de Moon gefarmd maar ik doe het niet meer. Ik ga gericht mijn Vanguard rep en Marks opbouwen om daarmee Legendary gear te kopen. En onderweg blijft er toch wel de mogelijkheid op een Legendary engram. Toevallig kreeg ik vanochtend mijn eerste in het daily PVP potje, wat een Legendary glove opleverde. In die link die jij laatst postte Kevf vond ik wel een mooie quote ;)

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Volgens mij zit er ook een cap op rewards voor public events. Eerst kreeg ik bijna altijd Ascendant Shards voor public event. Nu heb ik er 10 gedaan en krijg helemaal niks meer.
    Ook geen marks. Wat logisch is want die heb ik op 100 staan voor deze week dus capped. Lijkt mij dat het met materials dan ook zo is.

@Conscience mooie quote is dat idd. Ben dat sinds vorige week ook meer aan het doen. Ipv hopen op die random awesome drop. Dan werk ik liever voor mij marks en rep en kan ik kopen wat ik wil.

17. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Ze zullen het wel generfed hebben, maar heb zojuist zelfs 2 Ascendant Shards van 1 event gekregen. Voor de rest ook niet veel uit 5 events, moet nog 1 coin voor mijn Exotic gloves :mad:.

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Weet niet. Want ik lees dat mensen dan weer op dinsdag spullen krijgen. Als alles weer gereset wordt.
    Zullen dinsdag zien. Het lijkt gewoon capped. Want ik krijg momenteel alleen nog maar glimmer voor public events. Ook al zijn ze goud.

19. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Heb een andere plek ;-)

Laatst bewerkt: 20 sep 2014
  20. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja het beste is om te streven voor vanguard/crucible rank 2 en 3 en de nodige marks daarvoor. Ik moet wel binnenkort even op elke planeet kistjeruns gaan doen. Veels te veel materialen nodig :+

Deel Deze Pagina