Ik vind die gameplay video bijzonder lame voor Bungie maatstaven. Deden ze toch beter met halo . Strakke game wel! Is het nou een sandbox game of ben je verplicht om met andere mensen te spelen (als een mmo als het ware)?
Je kan het blijkbaar reserveren voor de Xbox One bij Bart Smit ,je hoeft niet eens vooruit te betalen en krijgt meteen een code in de mail. Heb hem net ingevoerd op de Bungie site en dit staat er: "Platform selection and Beta download code generation will be available in 2014. An email will be sent to your verified email address when beta download codes are available". Ik begrijp hieruit dat je dus dat je later nog een platform kan kiezen voor de beta. (Daarnaast kan je Bart Smit voor de gek houden omdat je toch niets betaald )
Iets zegt me dat er nog genoeg komen. Maar preorderen bij Bart Smit is genoeg voor een code? Kans is wel idd heel groot dat ik hem daar weer annuleer though.
https://m.facebook.com/356414807787...99&pagefilter=1&ustart&__user=100000560754299 En ook heb je kans als je je geregistreerd hebt op de site geloof ik.