Dat is het vaste plekje van velen idd. Ook makkelijk om daar bounty objectives te doen. Vanmorgen heb ik er binnen een kwartier 3 gecomplete. (30 melee, pulse rifle en moon dingen verzamelen).
Start trouwens gewoon de ''the last array'' missie. Dan kom je ook langs die cave Kun je gewoon naar de orbit gaan en als je die missie dan weer start spawn je weer bij de cave De grimoire cards gaan ook snel zo. Kills die de anderen maken tellen er ook gewoon bij op
mijn cryptarch is net omhoog gegaan, ik heb de weekly strike al een paar keer gedaan en ik heb echt maar 1 strange coin net weer een paar strikes gedaan, 5 van die blauwe engrams gevonden en alles was groene rotzooi op 1 na Dat was meteen ook een armor die 2 light meer had dan mijn huidige en daar werd ik lvl 22 van. maar qua legendaries ben ik gewoon vervloekt ofzo, heb er nog geen enkele gezien waar kreeg je dat pakketje van/voor?
Ik kwam die cave op Earth gister toevallig tegen. Net ook weer 20 minuten gedaan. 3 blauwe en 5 groene. Ach, even leuk maar ik ga toch de normale manieren doen Wel tof trouwens; we stonden daar met 3 20+. Opeens staat er in beeld dat enemies elkaar aanvallen ofzo. Uit het niets spawnen er ontiegelijk veel tough enemies, en ze bleven komen. Level 6 en 7 maar ze waren best pittig! Allemaal wel paar keer dood gegaan. In totaal zeker 100+ enemies gespawned. Arc Blade was wel goud waard daar, zo gaaf!
Als je PvE doet zou je je voorlopig op Vanguard moeten richten. Rep krijg je door bounties, patrol missies, strikes uit playlist en de daily en weekly heroic story/strike. Vanaf rank 2 kan je Legendaries kopen bij de Vanguard quartermaster maar daar heb je marks voor nodig. Die krijg je ook uit de daily story, strike playlist en public events.
Wat is salvage? Ik moet namelijk voor een bounty 10 punten capturen bij salvage in crucibles, maar zie dit nergens staan als gamemode??
Salvage is een game mode die nu en dan tevoorschijn komt bij Crucible, wat dus nu niet het het geval is.
Ligt het nu aan mij of liggen de servers eruit? Kan niet meer inloggen net nu ik zo lekker bezig was met strikes. .