1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

1. Sunbreaker

42,2%
  2. Nightstalker

26,7%
  3. Stormcaller

31,1%
  1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dit is wel een probleem idd. Na de kill gaat het af en toe nog steeds mis. Punten verschijnen te laat.

Ik snap verder echt totaal niet waarom dat farmen werkt. Gisteren in 2 strikes rond de 250 kills gemaakt, 2x een groene engram. Compleet achterlijk dat het beter werkt om voor die grot te gaan staan. Ik hoop dat ze dat er snel uitslopen. Ik weiger er ook aan mee te doen, heb wel wat leukere dingen te doen met mijn leven.

2. Silverlink

Silverlink Sage of Darkness

Leuk Bevonden:
    3
    Heb nu al 8 legendary engrams gehad maar elke keer wordt ie gedowngrade naar een Rare item. Fuck die Cryptarch!

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    het lvl van de vijand maakt voor de drop rate blijkbaar niet uit , en bij die grot schiet je in 1 schot die lvl 5's al kapot dus maak je stiekem veel en veel sneller kills dan wanneer je een lvl 22 of whatever strike doet. Dan ben je voor je gevoel ook de hele tijd druk bezig en maak je veel kills maar het gaat eigenlijk veel langzamer en dus heb je veel minder 'rolls' en minder kansen op engrams.

het is erg krom maar zo werkt het nu

ik zat me ook af te vragen of het level van de Cryptarch ook uitmaakt voor de kans op een goed item , of level je die echt alleen maar voor de rewards die je uit het postkantoor krijgt?

4. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Ik ben lvl22 ennig nooit een legendary engram gehad :'-(.... Een paar keereeen paar minuten op zo'n farmplek gestaan maar dat voelde te kansloos dus lekker strikes/ cruciblegedaan ^^

5. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    @Kevf , omdat jij het niet leuk/oneerlijk vind moet het er maar uit gehaald worden? Nah. Mag er van mij lekker in blijven. De rewards na een boss (Strike of Raid) zijn waardeloos. Als ze dat zouden aanpassen dat je redelijk wat items vergaard tijdens zon run zou die grot overbodig worden.

Als je 100% zeker weet dat je iets leuks krijgt, ongeacht welke class het is, zouden meer mensen de game gaan spelen zoals het hoort ipv het farmen.

6. PrutserNL

PrutserNL a Cool Breez3

Leuk Bevonden:
    129
    Die grot is opzicht wel chill, heb nu 5uur tijd in men hunter gestoken en is nu lvl 18, vooral in het begin gaat het hard, beetje voor die grot rond hangen en iedereen omheen het werk laten doen:)

Over de drop rate van legendary engrams moet je het niet hebben, ik denk dat bungie bij mij een vinkje vergeten aan te klikken ofso.
    Krijg zo goed als nooit paars en is het paars, dan is het blauw of met veel mazzel paars, wat dan weer voor een andere klas is:F:

Vandaag komt er weer een nieuw event en kunnen we weer vanguard marks verdienen :D

7. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.098
    Ik heb ook nog nooit een legendary engram gekregen, maar goed, met dit soort spellen heb ik toch nooit geluk :D

8. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ben vooral benieuwd wat voor level je moet zijn om die Legendaries te kunnen bemachtigen. Ik zou het echt een kut streek vinden als meerendeel Level 26 of 28 is. Daar kan ik dus bij voorbaat al niet aan mee doen :mad:

Ik heb redelijk vaak Legendary Engrams gevonden. Zowel tijdens missies als tijdens het farmen. Helaas werd 80% nooit een item wat ik kan gebruiken. Heb nu Legendary Gauntlets voor een Warlock en een Legendary Helmet voor een Hunter. Hopelijk heeft Xür wat in de aanbieding komende vrijdag.

9. PrutserNL

PrutserNL a Cool Breez3

Leuk Bevonden:
    129
    kan ik je de hand geven:)

daarom koop ik alles gewoon met vanguard marks, duurt wel wat langer, maar scheelt een hoop frustratie.
    Alleen een beetje farmen voor de xp en de lvl van die engram malloot omhoog te krijgen, zit nu bijna op lvl 11.

10. Marcelinho_NL

Marcelinho_NL Active Member

Leuk Bevonden:
    61
    Bij World of Warcraft weet je wat een boss of kleinere baasjes kunnen droppen in een instances/raid en daar speel je op. Bij Destiny heb je geen idee wat er gedropt kan worden of het bruikbaar is of niet.
    Is allemaal kans en hopen op iets goed.
    Vind dat erg slecht uitgewerkt.
    Je voelt je na een strike dus enorm klote als je niet gereward word, Bij Wow werkt dat veel beter er dropt een random class item uit wat je weer kan ruilen met enkel je random instances/raid maatjes op dat moment.
    Ook mis ik echt een ruil/veilingshuis.

Destiny is nu op dit moment een doelloos spel waar je als een zombie aan het farmen bent zonder enig echte rewarding gevoel.

11. PrutserNL

PrutserNL a Cool Breez3

Leuk Bevonden:
    129
    Het is wel grappig om te zien, dat wanneer je ook na de aarde gaat er altijd minimaal 3 man bij de grot staat te knallen, sinds dat het bekend is nog nooit een keer niemand gezien.

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dat was ook mijn punt. Juist de strikes etc moeten meer beloond worden en die grot gewoon totaal verwijderd. Je level zegt nu voornamelijk iets over hoe lang je voor die grot hebt lopen campen.

Trouwens: als ik in die grot ga zitten respawnen de mannetjes zeker niet? O-)

13. Marcelinho_NL

Marcelinho_NL Active Member

Leuk Bevonden:
    61
    Haha en jij gaat elke dag in die grot zitten :+

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Summary:
    The latest patch for Destiny reduces the difficulty of a number of activities, as well as fixes issues when completing the Vault of Glass.
    Activities
    Missions
    • Shrine of Oryx: Reduced difficulty by removing majors from Heroic tiers
    • Sword of Crota: Reduced difficulty by removing majors from Heroic tiers
    • Exclusion Zone: Reduced difficulty by removing majors from Heroic tiers
    Raids
    • Dropping the relic at the end of the raid will no longer result in a team wipe. This will prevent players being stuck at a black screen after the raid.
    • You will remain dead if you were dead when the mission ended. That will be addressed by a future patch.

15. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Maak je geen zorgen. Zijn zat manieren om je uit die grot te krijgen :p

16. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Bullshit en kansloos bezig. Doe het of doe het niet, maar loop niet zo af te geven op mensen die het wel doen. Je klinkt nu echt als een jaloers kind

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat mij meer irriteert is dat die domme doos die shaders verkoopt nooit andere shaders verkoopt. :p

18. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Jup mij ook :p inmiddels wel aardige shaders gevonden, maar zou wel andere kleurtjes willen.

Ben wel benieuwd wat de Queen ons aan te bieden heeft!

19. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144
    Ik hoop eindelijk een goed wapen, ik ben dat speelgoed geweertje zat. :p

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb ook het idee dat NAT instellingen heel veel invloed op deze game hebben. Zowel in de SP als de MP. Vaak dat mensen elkaar niet kunnen joinen of eruit gegooid worden.

Imo zouden er gewoon van hogere lvl vijanden betere items moeten droppen en zouden hogere lvl activiteiten meer rewarding moeten zijn. Als ik bv een weekly of een nightfall herhaal dat ik toch nog kans op loot moet hebben achteraf. Misschien niet zo veel kans als de eerste keer, maar het is toch een redelijke prestatie om het te clearen.

Wat mij irriteert is dat ik er maar 10 kan hebben. Alles wat je erna krijgt komt bij de postmaster en dan moet je er dus eerst 1 verwijderen voordat je die kunt halen. Doe je dat niet dan blijft het '!' constant bij de postmaster staan. Verder moet je ook in je menu kunnen zien hoeveel marks je deze week gehaald hebt en hoeveel reputatie je bij welke factie hebt. Imo is dit MMO 101...

Laatst bewerkt: 23 sep 2014

Deel Deze Pagina