Zat er ook al aan te denken om maar zsm ook een hunter en warlock naar 20 te brengen idd. Dat had ik in de tijd die t kostte om mn titan van 20 naar 24 te brengen al kunnen doen denk ik Levellen jullie de tweede subclass ook? Ik heb striker nu al een poosje klaar maar als ik nu defender ook wil doen moet ik echt weer low level gaan spelen want ik mis veel teveel armor en recovery om daarmee missies op 24 te doen :/
Elke keer als ik die grot ging grinden koos ik gewoon mijn subclass. Die is nu dus ook max level waar mijn begin class dat nog niet eens is
nieuwe character aanmaken is ook wel tof en subclass mis je amper wat mee joh. Gewoon de eerste paar skills halen door bounties in te leveren met die subclass aan!
Altijd goed om beide subclasses te hebben imo. Zeker defender is heel erg goed in de Raid. Gebruik ook beide subclasses voor mijn Hunter. Bladedancer is awesome maar switch meestal naar Gunslinger als ik bij de eindbaas kom. Puur voor de Golden gun.
Ik snap er niets meer van, ik had begrepen dat ik level 1 dan wel 2 kon worden met crucibles door die bountys te halen. Nu heb ik er een tijdje op zitten letten maar mijn crucible reputation blijft de hele tijd staan op 1330 terwijl ik wel gewoon de bountys haal, heb sinds ik erop let toch als het goed is voor 250 punten aan reputation gescoord, maar ik blijf maar op die 1330 staan..? Iemand enig idee of heb ik het verkeerd begrepen. Wil namelijk graag legendary armor kopen.
Dan moet je je bond, mark, cloak die je legendary hebt van een faction uitdoen. Die zorgen namelijk ervoor dat je met de desbetreffende faction reputation krijgt. En dus niet meer met the Crucible.
Kan wel gewoon hoor. Een persoon die geen order heeft kan hem niet starten maar wel meespelen. Hij krijgt echter geen loot. Speel amper Gunslinger. Zeker niet bij hogere lvl activiteiten. Stealth en blink is zo vaak een save. Af en toe als ik bv Nightfall solo ben ik Gunslinger omdat Arcblade gewoon dodelijk is.
Vind je eindelijk een legendary helm in een engram, kan je daarna eentje simpel vinden via zo'n queens missie met dezelfde defense en light . Wel een legendary sniper gevonden vandaag.
Zit zelf nog steeds te twijfelen wat ik nou het beste vind qua extra voor de arcblade. Regen health met elke kill of het verlengen van de arcblade met een kill. Verschilt per hoogte van het level eigenlijk wat ik fijner vind.
Lees eerst goed wat Rampage zegt "zodat hij een reward krijgt". Nee dat kan niet. Kan je tenminste kiezen! welke de beste skills heeft of welke het er beste uitziet. De ander lekker dismantlen voor shards.
Ik had dat ook. Komt omdat je dan te weinig bounties hebt gedaan. Per voltooide bounty krijg je dus eigenlijk een reward. Is er trouwens iemand die kan confirmen dat je ook zowel een helm als een chestpiece kan krijgen? Ik heb nu wel de chest, maar wil de helm ook wel.
Z.n avond is productieverdan voor een grot staan te vervelen. 2x een helm 1x borst amor en 1 sniper legendarys uiteraard... Benieuwd wat se andere bounties op gaan levereen de komende 2 weken.
Gisteren met @PrutserNL en @Ic3DFire de queen of the queef even verwent, blijkbaar vond ze het fijn want m'n eerste 2 legendarys zijn binnen.
Volgende keer wel je headset gebruiken he Delphiki Overigens @Conscience we hadden gister een Daily strike gedaan ipv een weekly strike! vandaar geen 3 coins.. zat er blijkbaar niet helemaal bij met mijn hoofd..
ik wou hem er nog bij pakken toen jullie je af zaten te vragen of er nou echt maar 1 missie was, maar toen gingen we toch al weer stoppen viel me trouwens erg mee dat ik als level 24 gewoon best mee kon doen met jullie zonder de hele tijd dood te zijn of achter de feiten aan te lopen. Het zijn zeker alleen echt die Raids waar je als hoge levels echt goed moet coordineren en zo. Want die missies van gister stelden qua moeilijkheid met een vol fireteam erg weinig voor. Ik had ook het idee dat we met zn 3en net zoveel en net zo moeilijke vijanden voor de kiezen kregen in die Queen's missie als in je eentje. Dat vind ik wel een beetje raar, dat zou toch moeten schalen met het aantal spelers?