1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

1. Sunbreaker

42,2%
  2. Nightstalker

26,7%
  3. Stormcaller

31,1%
  1. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja mix van beide denk ik. Omdat de hype zo groot was, en als het niet de game blijkt te zijn waar je op hoopte is het wel frustrerend. Maar daarom lever ik hem maandag in, dus als iemand nog die Vanguard Armoury nodig heeft PM me

2. Marcelinho_NL

Marcelinho_NL Active Member

Leuk Bevonden:
    61
    Als jij een beetje kan lezen wat ik ten zeerste betwijfel..... staan er ook positieve reacties... snap dat je het lastig vind

3. opeltwintop2007

opeltwintop2007 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    dank je voor je reactie, maar eerlijk gezegd, versta ik er de botten van, ik ben nu op het moment dat ik naar de moon kan gaan, maar ik kan ook nog verder in de eerste MAP,
    dus wat je bedoeld is dat ik enkel vanaf level 5 online kan gamen!
    hoe kan ik random doen b.v om iemand te zoeken om in coop te spelen!
    of hoe zoek je iemand in je vriendenlijst?
    het zal wel aan mijn eigen liggen, maar een kat vind haar jongen niet terug in deze game!

4. PrutserNL

PrutserNL a Cool Breez3

Leuk Bevonden:
    129
    Lig er aan wat je exotic heb. ik heb bijvoorbeeld een exotic body amor, die is nu helemaal geupgraded.
    Daar krijg je de meeste defense van en hij past ook redelijk bij men speelwijze.
    De rest upgrade ik alleen men armen nog maximaal de rest wacht ik even tot ik iets beters krijgt.

Je moet gewoon kijken welke het beste bij je past en die upgrade en als je twijfel niet doen.

5. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Anders gebruik je nog meer uitroeptekens 8) snap echt de ballen van jouw vragen, maar zal proberen antwoord te geven op wat ik denk dat jouw vragen zijn.
    Je kan in dit spel elke missies weer opnieuw spelen. Blanco missies zijn nog niet gespeeld en ingekleurd (ik dacht met rood) zijn al wel gespeeld. Daarnaast is er op elke planeet een "patrol missie". Dit houdt in dat je een soort van free-roam hebt in het gebied. De story gaat inderdaad verder op de maan en ik zou gewoon de story missions spelen als ik jou was :). Telkens een missie kiezen die je nog niet gedaan hebt. Dan krijg je het spel wat beter door.
    Vriendenlijst doe je> options/start> LB> en dan kan je iemand uit jouw vriendenlijst uitnodigen in jouw fireteam.
    Randoms vind je in de tower (de social hub in deze game) of in een gebied. Wil je met die randoms spelen, zal je ze uit moeten nodigen in jouw fireteam.

On a sidenote, ik vind jouw taalgebruik trouwens echt hilarisch :lol:

6. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138

En nu ben je gewoon een reactie aan het uitlokken. Je bent hier duidelijk om te irriteren, wat jammer is.

Om je eigen woorden te gebruiken, als je een beetje mijn post kan lezen, dan had je begrepen dat ik het niet erg vind dat je je negatief uit, bij verre niet.

Discussie is leuk en meningen hoeven niet altijd positief te zijn, maar wat kenmerkend is, is het feit dat je je vaak negatief uit en dat wordt helaas als storend beschouwd.

Niks meer, niks minder.

MentalMarco vindt dit leuk.
  7. Marcelinho_NL

Marcelinho_NL Active Member

Leuk Bevonden:
    61
    Hoe kom je erbij dat ik een reactie uitlok ik snap jou totaal niet ? En hier bent om te irriteren ?

Denk dat jij nog maar is te rade moet gaan bij jezelf.

Zoals ik al zei: Dit is mijn mening dit is hoe ik het zie. Dit is hoe heel veel andere mensen het ook zien over het spel.

Hoe vaak ik ook negatief er over ben dat moet ik zelf toch weten.
    Als jij het storend vind en andere mensen, Daar zit ik niet mee totaal niet.
    Mensen mogen weten wat de negatieve dingen zijn. Niet enkel positief...

Want als je het daar nu op wilt gooien want dat is wat jij doet.. Hoe moet ik dan wel niet de positieve reactie's vinden over het spel.... Noem ik dan ook maar storend...

En zoals ik dus al vaker heb gezegd!!
    Het spel zit verder prima in elkaar speelt lekker weg.

Maar de content is enorm weinig naarmate je een hoger lvl heb is er niks meer te doen. Dan behalve crucible en strikes..
    De servers zijn ook ruk mensen worden nog steeds met bosjes eruit gegooid.

Mag ik dat allemaal niet melden dan ? Want dat is negatief en storend man man. Wake up

/Mod Dank voor bijdrage, nu weer ontopic graag. /WinterBase

Laatst bewerkt: 27 sep 2014
  8. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    @Marcelinho_NL

Concentreer je daar maar op ja, lekker de focus op wat anders zetten.

Ik laat het hierbij want het is verspilde moeite.

Fijn weekend iedereen, ik laat het hierbij.

9. MentalMarco

MentalMarco Eat my dust!!!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik ga hier ook verstandig niet op in ... ik ben hier voor mijn plezier en misschien nog wat leuke mensen te leren kennen voor online gaming. Niet om hier de gefrustreerde boeman te gaan uithangen :) Heb ik straks enkel mezelf mee, ik loop me op te fokken en anderen worden geïrriteerd van me en dat zijn 2 dingen die ik niet wil ;)

10. opeltwintop2007

opeltwintop2007 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    monkey dank je, het is wat duidelijker, al vind ik jou taalgebruik en leestekens ook wel te pruimen8)

11. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Mocht je op de xbox one zitten en hulp nodig hebben, kan je altijd mij toevoegen! :)

MentalMarco vindt dit leuk.
  12. Merliin

Merliin Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ga Fifa 15 spelen.

/Mod Graag normaal reageren, totaal nutteloos deze reactie. Iedereen vanaf nu weer ontopic! /WinterBase

Laatst bewerkt door een moderator: 27 sep 2014
    NaiZuro vindt dit leuk.
  13. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Kunnen we onze schrale schaamlipjes even terug in het broekje frommelen en het weer over Destiny gaan hebben? Zit hier aan het water in de zon en een paar dagen zonder PS4, wil dan boeiende shit lezen over Destiny, niet kansloos geleuter van mensen die nog steeds niet door hebben hoe de games+industrie werkt.

14. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Wat leuker nieuws dan. Ik heb bijna mijn Bad Juju :D Hoop dat Bungie dat wapen een flinke boost gaat geven, want 15 kogels zijn wel wat weinig. Doe dan 24 op zijn minst

15. MentalMarco

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb een vraagje over de Vanguard Armoury code. Als je die code gebruikt moet het dan meteen mogelijk zijn om Vanguard spul te kopen? Ik vul de code in maar ik zou dan een download moeten krijgen volgens de voucher maar die krijg ik niet :confused:

16. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja de vanguard armory gaat dan open op level 5 ipv op level 10 :p echt een nutteloze kut pre-order bonus

17. MentalMarco

Leuk Bevonden:
    7
    Oh ... en ik maar hopen dat ik gratis wat mocht uitzoeken :lol: Domper |:-

18. NaiZuro

NaiZuro War, war never changes...

Leuk Bevonden:
    74
    Weet niet meer waar ik het heb gelezen maar bungie heeft gezegd dat de wapens van de exotic bounty's inderdaad worden gebuffed!

Volgende week eindelijk de patch dat je legendary engrams daadwerkelijk legendary of hoger worden, eveneens wordt de kans vergroot dat je uit een rare een legendary krijgt.

19. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja dat was de dev notes waar dat in stond.bad juju stond daar tussen, maar wat er aangepast wordt is niet gezegd en wanneer...
    Heeft bungie de damage output in de weekly aangepast? Ik doe veeeel minder damage dan voorheen :confused:

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Weidde bug: op psn zie ik mensen uit mijn FL Destiny spelen, maar bij roster zie ik niemand. Ik heb de PS4 al opnieuw opgestart. Iemand hier een oplossing?

Deel Deze Pagina