Ik heb wel een aantal maal gezien dat ze bij roster een zwart emblem hebben en niet te inviten zijn. Ze kunnen jou wel inviten tot een Fireteam, althans in mijn situatie was het mogelijk. Een uurtje of twee later was alles weer normaal.
Enige wat voor mij heeft geholpen is reloggen, soms is t ook zo dat iemand wel aan t spelen is maar het embleem zwart is alsof die geen destiny aan het doen is '-__-
Mochten er mensen zijn die snel een aantal van die queen missies willen/moeten doen, je kan ze steeds resetten zodat je uiteindelijk de level 2 missie "restoration" krijgt die heel makkelijk solo te doen is. Gaat ook een stuk sneller dan al die andere missies. Dus steeds zo'n queens wrath missie starten, is het de verkeerde gewoon terug naar orbit gaan en opnieuw proberen tot je de missie krijgt die je wilt. Zelf kan ik nog 7 keer zo'n missie doen dus hopelijk zit daar eindelijk dan die legendary sniper bij. Edit: Missie is ook elke keer dat arc damage veel meer pijn doet. Dus neem een arc damage sniper mee en je hebt de boss met 2 headshots dood. Zelfs voordat die helemaal uit de muur gekropen is.
Kun je vandaag een secondary legendary krijgen van die Queen's Wrath missions dan? Maar even Destiny opstarten dan, dat is de enige slot die nog rare is bij mij..
Je kan ook instellen hoe je open staat mbt je online status: - everyone can join - friends only - invite only - closed Als je hebt ingesteld dat iedereen je kan joinen, dan staat er helemaal rechts van je banner in de roster een vierkantje met een pijltje.
Klopt, echter was ik met @NaiZuro in een voice party op PS zelf, hij had zijn instellingen zo staan dat vrienden konden joinen alleen was zijn emblem zwart en kon hem niet joinen. Ga er van uit dat het dus een bugje was.
Die kan je altijd krijgen als reward. Net als een legendary ship. Alleen hebben deze een veel lagere droprate dan die helm en chest armor. Nu ongeveer zo'n 20 keer die queen missies gedaan maar alleen nog maar helm en chest als rewards gehad.
Heb al een chest gekocht ik discard alle helmen, vind ze nml ook niet mooi dus bewaar ook niks voor andere characters
Ik hoop nog steeds dat bungie die laatste patch terugdraait en dat ik alsnog ascendant shards krijg voor die dingen.
Meh, ik heb mede daardoor constant zo'n 50 shards in mijn inventory liggen. Ik ben eerder van mening dat het op die manier echt te makkelijk was om aan shards te komen. Elke dag gewoon heroic story mission doen op level 28, krijg je ook ascendend material voor en natuurlijk de eerste public event van de dag zo blijft het daadwerkelijk een "rare" item.
Kreeg net een legendary scout rifle van de postbode omdat ik vanguard lvl 3 werd. Nu alles behalve de schoenen en de mark legendary maar nog steeds lvl 25 :/ ik vind dat ze de raid wel iets eerder toegangkelijk hadden mogen maken, je moet wel heel veel spelen om daar aan mee te kunnen doen
Een exotic kopen bij Xur nu hij er nog is, die upgraden, één van je legendary items volledig upgraden en legendary schoenen bij de Vanguard halen en je bent level 28. In mijn post hierboven staat hoe je redelijk snel aan shards kunt komen om je gear up te graden. En natuurlijk public events farmen tot je op de cap zit, krijg je ook vaak ascendend material voor als extra reward. Aan de andere kant is het toch ook wel beter dat de raid wat inspanning vereist, op die manier krijg je namelijk dat niet zo maar iedereen na 20 uur playtime de raid kan completen, maar dat echt iets is voor de meer "dedicated" spelers.
Zojuist een exotic gekocht bij Xur, voor 23 mote of light. Ik ga naar de cryptarch en wat denk je? Een moeder n#&*ende helm voor een warlock terwijl ik hunter ben. Geen zin meer om 23 mote of light te verdienen. Dat duurde eeuwen. Sterf. Haha gahagagahah
Ik kan nu die armor kopen of doorsparen voor de rifle, heb 18 coins nu.. Wat is verstandig? Meteen voor de exotic primary gaan?
Hebben jullie toevallig ook zo'n last van lag op dit moment in pvp? Ik merk echt meer dan een seconde vertraging. Ik melee iemand en schiet dan nog 2x raak met mijn shotgun maar blijkbaar was die al dood door mijn melee. Of ik word kapot geschoten door iemand die bij mij nog om de hoek stond maar blijkbaar al voor mij was.