1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

1. Sunbreaker

42,2%
  2. Nightstalker

26,7%
  3. Stormcaller

31,1%
  1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Wat heb je qua armor en welk poppetje ben je?

2. Merliin

Merliin Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Dat ligt er aan wat je het liefst hebt, je kan nog even shards doorsparen en een exotic armor piece volgende week bij Xur kopen. Op die manier kun je dan direct je armor gaan upgraden nadat je hem hebt gekocht. Tevens heb je nu in ieder geval een exotic auto-rifle. Als je al een legendary auto-rifle hebt is mijn persoonlijke advies om nu een exotic armor piece te kopen, ik vind de exotic auto-rifle die Xur op dit moment verkoopt niet echt fijn. Hij doet ontzettend veel damage maar schiet erg traag waardoor ik soms minder snel grote groepen enemies clear.

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Hmm okay, ik heb alleen een scout rifle qua legendary primary

Ik ga wel voor de armor, primary wapen vind ik wrl het belangrijkst, dat moet wel echt lekker spelen

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik zou voor de auto rifle gaan. De kans dat die nog een keer komt is minimaal waar je volgende week gewoon weer een kans heb op een exotic armor.
    Vind hem heerlijk btw. Geen recoil, super damage en een prima reload in combinatie met 33 in het magazijn.

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Te laat :+

Maddmonkey vindt dit leuk.
  6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  7. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Als je nou nog had gereageerd op mijn bericht though...

En om in te haken. Die suros is in pve heel sterk. Pvp niet zodra je die upgrade erop zet. Dan is het meer een soort scout rifle met auto modus

8. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Zo, productief dagje gehad! Moest gisteren nog 6 strange coins voor de exotic assault rifle, met alleen de level 28 weekly te gaan zag ik het somber in. Vandaag de weekly gedaan, dus nog 3 coins te gaan. De eerste strike daarna dropte 2 blauwe engrams die allebei omgezet werden in, jaja, strange coins! Nog 1 te gaan dus! Het heeft me een dag gekost, maar net de laatste strange coin uit een blauwe engram kunnen krijgen en snel de assault rifle gekocht :+. Nu nog een strange coin zien te krijgen voor de Exotic weapon bounty, maar die vind ik lang niet zo belangrijk.

Overigens was mijn plan gisteren al om level 3 te worden met de Vanguard en dan gewoon een legendary wapen kopen. Helaas zat ik dus tegen de weekly cap aan, en kwam ik met 147(!!!!!) punten, 3 puntjes te kort. Vandaar dat ik gewoon coins moest hebben, want om nog te blijven steken op 1 coin, dat zou helemaal pijnlijk zijn!

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ja sorry, zat op mn telefoon dus ik zag eerst alleen het gequote bericht

ik ben een titan

weet niet precies wat ik voor armor heb. Nu iig een exotic chest :+

ik weet al wel wat ik voor primary wil, een snelle auto rifle met grote clip. Zo'n Rare heb ik nu en dat bevalt erg goed. Dat vind ik allround loch het lekkerst spelen als titan, lekker midden in de actie

10. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Die andere coin is ook binnen, woet woet :+

11. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Damn! Decrypt ik net een legendary engram, komt er gewoon een exotic chest armor uit. Ik helemaal blij, blijkt het voor een titan te zijn terwijl ik warlock ben.:F:
    Nu dus al een exotic helm voor een hunter en een exotic chest voor een titan en nog geen exotic armor voor mijn warlock.

Begin nu toch te twijfelen of ik niet nog een character aanmaak als titan of als hunter.

12. mauser8x57

mauser8x57 gt: ENFIELD22

Leuk Bevonden:
    7
    ruilen met die titan armor haha
    ik heb 2 warlock exotic armor delen en 1 hunter pfff. maar in de vault gezet als ik met die aan de gang ga.

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    @Merliin wat bedoelde je precies met 1 van mijn legendary items helemaal upgraden? Krijgt hij dan meer light? En moet dat dan een armor piece zijn of mag het ook een wapen zijn?

want het liefst geef ik qua upgraden nu mijn sniper voorrang, denk dat ik die nog wel een tijdje hou, van de rest weet ik het niet. Die Queens helm wil ik sowieso snel vanaf want die is me toch een potje lelijk :+

Exotic chest is wel mooi

morgen maar even sparen voor legendary boots, moet nog een mark of 20 denk ik

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja light gaat omhoog als je upgrade dus ook je level.
    Alleen armor beïnvloed je level progressie.

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Nog niks van gemerkt tot nu toe, maar dan ga ik gewoon door met mn sniper upgraden

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dan moet je beter opletten. :+ Plus 2 light volgens mij voor legendary. Bij iedere upgrade.
    Ik geef altijd voorkeur aan armor. Hoe hoger je level hoe meer damage je doet en hoeveel je meer kan incasseren.

17. Merliin

Merliin Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    De upgrade "increases armor", zoiets staat er geloof ik, geeft je meer light.

Voor armor heb je ascendend shards nodig en voor wapens ascendend energy, je hoeft dus gelukkig niet te kiezen of je wapens de voorkeur wilt geven :D.

Een gewone legendary armor item komt volledig upgegrade op 27 light uit per armor piece. Een exotic armor piece komt op 30 light uit en raid-gear legendaries komen ook op 30 light uit.

Edit : de upgrade op armor heet "upgrade defence, Increasing Defense Power, allowing this armor to absorb more damage". Dit zijn de upgrades die je light omhoog krikken.

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wel als je materials nodig hebt. Had net voor me wapen en armor wat helium nodig en gaf de voorkeur aan armor die me toen naar level 28 bracht. :)

19. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Hybrid, geen zin om mee te doen aan de raid?

20. Merliin

Merliin Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Haha ja dat klopt, alleen duurt het farmen voor die mats gelukkig niet zo lang :D

Hybrid vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina